Tchr-Batao Kutta Puch Q Hilata Hai?
Tchr-Batao Kutta Puch Q Hilata Hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy – Q ki Puch Me Itni Taakat Nhi Hoti K Wo Kutte Ko Hila Sake!!
.
.
Sidhi Baat No Bakvas.. Clear hai
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Shohar:tum roz mera ghar meri car,har waqt mera mera karti ho kbi humara bi kah dia karo.
Chalo ab kia dhondh rahi ho?
;->
bv:humara dopata
by Sabir shah (few years ago!)
Dukaandar : Aap Ye PEN Le Jaiye Khub Chalega
SANTA : Mujhe Chalnewala NahiLikhnewala PEN Chahiye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar : O banno car ki speed itni kyon badha di?
Banno : Oji car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ne Bank Se Loan Le Kar Car Li Lekin Loan
Wapas Na Kar Saka Bank Walay Car Le Gaye
Pathan: Pehlay Pata Hota
To Shadi Bhi Bank Se Loan Le Kar Karta!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Thank God Ekta Kapoor Ended Her K Fixation,
Imagine What Her Serial Bade Acche Lagte Hain Would Have Been Called ?
Khade Acche Lagte Hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi nind me jor se chilai-jaldi utho mere pati aa gye.
Sardar utha aur khirki se kud gaya.tang tut gayi.
Fir use khyal aya sala mai hi to uska pati hu.... || Latest Sardar Jokes 2013 ||
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan darakht pe charha to upar bandar ne pocha: Upar Q aye?
Pathan:AMROOD khanay
Bandar:Yeh to AAM ka Darakht ha;
pathan. pata ha:
Main AMROOD sath laya hon..
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR:- Yar iska matlab kya hota hai, "I AM GOING"?
FRIEND:- Main jaa raha hun.
SARDAR:- Saaley, aise kaise jayega, 20 aur bhi aise ja chuke hain....answer bata ke jaa..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Srdar: Math vich fail Q hoya?
Son:
Kadi techer kendi ay 3+5=8
Agle din kendi ay 4+4=8,
fair kendi ay 6+2=8
Sali nu ap confirm nai tay fail manu kr dita….?
by inayat khan (few years ago!)
Kal Kary So Aaj Kar,
Aaj Kary So Ab.
Wah Wah
Kya Kehne.
Kal Kary So Aaj Kar,
Aaj Kary So Ab.
Abey Karta hi Rahega to Dhoyega Kab?
by Mazhar Khan (few years ago!)