Sardar: Ek Ghar Ko Aag Lagi Hoi
Sardar: Ek Ghar Ko Aag Lagi Hoi Thi Sardar Ne Usi Gahr Mein Sa 6 Admiyon Ko Gahr Sa Nikal Mara.
Usi Waqt Sardar Ko Police Ne Jail Mein Band Kar Diya
! Q ?
Kyun Ke Usne Aag Bunjhane Wale Jo Gaye Hoay Thay 6 Log Unhion Ko Bhar Phank Mara.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1172 views
Similar Jokes
Judge:tumahara juram sabit ho chuka hai kal tumen phansi pe latkaya jae ga.
Sardar:wo to mujhe pata hai par utara kb jae ga sham ko hum mongphali bechta hai.
by Sabir shah (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia
jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki
banda soo hi jaye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The New Employee Stood Before The Paper Shredder Looking Confused. "Need Some Help? "
A Secretary Asked. "Yes, " He Replied. "How Does This Thing Work? " "Simple, " She Said, Taking The Fat Report From His Hand And Feeding It Into The Shredder. "Thanks, But Where Do The Copies Come Out? "
by Pak101.com (few years ago!)
Santa to banta: Yaar koi aisa gift bataa jo seedha teri bhabi ke dil per lage...
Ruk sochne de
.
Banta: Goli mar de [?]
by Pak101.com (few years ago!)
Ek kanjoos ko electric current laga...
Uski wife:-
Aap theek toh hai na?
Kanjoos:-
.
.
.
.
.
.
.
.
Mai theek hu... tu meter dekh unit kitne badhe...!! :P
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko shairi ka shoq hua
Baap ko Father Day k card par shair likha
Phool tou bohot hain,gulaab jesa koi nai
Mere baap tou bohot hain par Aap jesa koi nai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa aur banta cofee house me :
santa:jaldi pi,cofee thandhi ho jaegi
banta:to kia howa?
Santa:bewakuf card par likha tha hot cofee 20 ki aur cold 40 ki
by Sabir shah (few years ago!)
One Day Golu Said His Girlfriend With Full Of
Courage: “I Love You”. His Girlfriend Said
Angrily..Not Say This Statement With Love. Funny
Golu Said I Love You Sister
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek bar ik dirty sharabi kisi sadhu se takra gaya.
Sadhu: Mein tujhe shraap deta hu.
Dirty Sharabi: Ruko, mein glassi le ke atta hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Jawani or burhapay ka farq btao.
Student: Jawani me mobile me haseeno k numbers hotay hen.
or burhapay mein hakeemo k.
by Pak101.com (few years ago!)