Funny
Husband: may tang agaya hun
.
.
Har cheez may meri Car mera ghar
mera mera karti ho
.
.
Kabhi hamara bhi keh dya karo..
.
Ab kiya dhoond rahi ho rahi ho?
.
.
Wife:
.
.
.
hamara duppata..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1084 views
Similar Jokes
Shadi me Joota chhupai ke time dulhe ki 1sali boli-
Mein to 1100 Lungi
2nd sali- Mein to 2100 Lungi
piche se
Santa bola: 2310 Lelo Usme Bluetooth aur FM bhi he
by Mohammad Ali (few years ago!)
Wife ko Begum kyon kehte hai?
Kyun ki shaadi ke baad saare gum toh husband ke hisse mein aate hain aur wife Be-Gum ho jaati hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Main Ne Jo Apni Girl Friend Ko Kaha
Kay PARDAY Mein Raha Karo Jaan.
Us Ne Police Ko Keh Diya
My Boy Friend Iz Taalibaan.
(‘.’)
//”/\ Oh Teri
_/”\_ Khair.
by ubaid ur rehman (few years ago!)
AT 18 a lady is like a football, 22 men behind her
.
at 28, like a basketball, 10 men behind her
.
at 38, like a golf ball, 1 man behind her
.
at 48 a Table Trennis ball, 1 man pushing her to the other
by Abdul Hannan (few years ago!)
HEIGHT OF LAZINESS:
Boy: Papa 1 glass pani de do
papa: khud le lo.
BOY: plz de do na
Papa: Ab manga to thapar maronga.
Boy : Thapr marne aao to pani lete aana
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mahatma Gandhi Ne Apni Wife Ko Shaadi Se Pehle
Love Letter Likha:
Dear Kasturba I Love You,Tumhare Bapu
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Naqalon Say Hoshyar Asli Sms Ki Pehchan.
Hamara Har Sms Anokha Naya Aur
Aap K Mayar K Mutabiq Hota Ha.
Puranay Ghisay Pitay Aur Bazari Sms Say Parhaiz Kijiye.
Tabiyat Ziyada Bor Ho Tou Hamaray
Number Pay 50 Ka Load Send Kar K 1000 Asli Sms,
Aur
100 Ka Load Karwa K 1 Month Tak Free Sms Receive Karain.
Khushi,
Ghum,
Bewafai,
Funny,
Har Variety K Liye Advance Booking Ki Saholat Mojood Ha.
Naiz, Shadi Biyah Birthday K Liye Sms Order Par Bhi
Tayyar Kiye Jate Hain.
Note: Ghareeb Aur Miskeen Log
Sirf Jumerat Ka Intezar Karen :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathn Mayyat k sth bus me ja rha tha to Logo ne usko bohot mara?
Q??
Q.K
Pathn Nay Awaz Lagadi O koocha
SHELA KI JAWNI Lagado.Safar Acha guzry ga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Papu aur PAPA ek Hotel me gye..
.
.
Papa: Waiter,
.
1 Beer aur 1 Ice-Cream lao..
.
.
.
PAPU: Ice-Cream kyu papa?
.
Aap bhi Beer pijiye na.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Jb me tmhary jitna tha to Maths me 100 marks leta tha.
Student:
Sir apko acha teacher parhata huwa hoga!
by Pak101.com (few years ago!)