gf
Main Ne Jo Apni Girl Friend Ko Kaha
Kay PARDAY Mein Raha Karo Jaan.
Us Ne Police Ko Keh Diya
My Boy Friend Iz Taalibaan.
(‘.’)
//”/\ Oh Teri
_/”\_ Khair.
by ubaid ur rehman (few years ago!) / 983 views
Similar Jokes
A Man Jumpd into Water & Didnt Come Out
Anothr Man Jumpd into Water & Didnt Come Out
A Pathan Scientst Was Watching
& Concluded
“Humans r Soluble in water“
by Pak101.com (few years ago!)
A teacher took her class on a nature trail through
the woods. She stopped by a tree and said, `Brian,
can you tell me what the outer part of a tree is
called?'
I don't know, sir,' said Brian.
Bark, boy, bark!' said the teacher.
OK, sir,' said Brian. `Woof! Woof!'
by Tanveer Hussain (few years ago!)
teacher 2 student art ki copy pe sab train banao me 5min me aarhi hu
10min baad
te-train dikhao
stu-aap late ho gyi train 5min phle hi chali gae..
by Pak101.com (few years ago!)
Train me 2 aadmi safar kar rahe the..
1st- Kahan se arahe ho?
2nd- Lahore se
... 1st- Wahan se to main bhi araha hun... Lahore me kahan se arahe ho?
2nd- Iqbal town
1st- Wahan se to main bhi araha hun ye batao Iqbal town me kahan se arahe ho?
2nd- Street 2 se...
1st- Wahan se to main bhi araha hun ye batao street 2 se kis ke ghar se arahe ho?
2nd- Basheer sahab ke ghar se
1st- Wahaan se to main bhi araha hun aacha ye batao kahaan jaa rahe ho?
Aas paas ke musafiron ne tang aake kaha akhir tum dono ho kaun??
Dono bole- Hum dono bhai hain, ,,, time pass kar rahe hai..... app kahan say hen?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar jii: kam wali nokrani“SHANTI” ko bulao
BV: kyu?
Sardar jii: doctor ne bola hy kraat ko dawa khao aurShanti k sath so jao
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl: "I'm Breaking Up With You."
Boy: "Ok, Can I Get A Last Hug?"
*Girl Hugs Boy*
Girl: "Wait, Are You Covered In Glue?"
Boy: "Yeah.":)
by Usama (few years ago!)
Sardar ki maut bijli girnay say hoi per us ki lash muskuratay hoay mili baghwan ne pocha aisa kiun? to sardar bola “mai nu laga koi photo khinch raiya ae”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhakt-Baba Koi aisa job batao,jaha mujhe kam na karna pade,Log apna kam khud kare aur mujhe paise bhi de. SWAMIJI-Ja beta,SULABH SHOUCHALAY me Naukri kar le..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Ne New Car Li
Aur Drive Pe Nekla Thora Agay Gaya To Toll Plaza Aya Admi Bola Han Khan G!!!
Pathan Bola Full Kar Do:-D
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
santa:chal race lagate hain, jo harega wo rs.1000
dega. banta :thik hai par mujhe rasta nahi pata .
santa:bas tu mere peece peeche rehna.
banta :thanx bhai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)