Red Tie Aur Sardar

Sardar G Ko Invitatn Mila K:
Aap Ne Party Mein RED Tie Pehan Ke Aani Hai

Sardar G Party Mein Punhchey
To Dekha K Logon Ne Pent Shirt Bhi Pehni Hui Thi

by Mohammad Ali (few years ago!) / 898 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

If Hollywood Movies Were Made In Punjabi?

If Hollywood Movies Were Made In Punjabi.

Names Would’ve Been
Jurassic Park: “Dinosaur Da Raula”

Spiderman: “Jaale Sardara De”
Superman: “Hawayi Jatt”
Terminator: “Lohe Da Jatt, Kadd De Watt”

Charlie’s Angels: “Jattiyan Kamaal Kardiyaan”

Rocky: “Mukka Jatt Da”
Baby’s Day Out: “Sardara Da Kaka, Paave Syaapa“

by Pak101.com (few years ago!)
Snta College Ki Ladki se Bola

Snta College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hu!
Snta: pagli sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.


by Pak101.com (few years ago!)
Salman khan disurbed

Why is Salman Khan disturbed these days?
Usi girlfriend jawaan ho gayi hai,aur bhabhi
badnaam ho gayi hai…!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Kid On His Way 2 Home

A Kid On His Way 2 Home With His Mom Saw A Couple Kissing On The Road,

He Said: Look Mom look,that boy n girl r Fighting For A Chewing GUM.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Ek Aadmi Ki Car Se

Ek Baar Ek Aadmi Ki Car Se Takrake Ek Tota Behosh Ho Gaya.

Aadmi Ne Uspar Taras Khaya Aur Tote Ko Uthake Ghar Le Aaya.

Ussne Usse Pinjre Mein Rakha Dawayi Lagayi Or Khana Diya.

Tota Jab Jaaga To Ek Dum Se Hairani Hoke Bola

Tota: “Aaila Jail…? Wo Car Wala Mar Gaya Kya?“

by Pak101.com (few years ago!)
A donkey kicked sardar

A donkey kicked sardar & ran away, sardar ran to catch the donkey.

He saw a zebra and started beating it and said, ‘Sala tracksuit pahan ke dhoka de raha hai’.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Aur Banta Ne Film Dekhi

Santa Aur Banta Film Dekhne Gaye
Lekin Woh Film Ka Board Hi Dekh Ke Wapas Aa Gaye.

Q? Kyo K

Us Film Ka Naam Tha.
"HOUSE FULL". :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Mai Maike ja rahi hu, tumhe

Wife: Mai Maike ja rahi hu, tumhe Talak ki Notice bhej dungi!

Husband: Ja ja, Mithi Mithi bate Karke Mujhe khush karne ki koshish mat kar...

by Pak101.com (few years ago!)
Solid Beizzati

Solid Beizzati Yay

.

Larki pic upload kar k likhti hai:

Hi frndz! Kesi lag rhi houn...?

.

Boy : Tumhare baap ne 15-20 hazar ka mobile leke diya hai tow ghr me 500 ka sheesha bhi lagaya hoga. Us me dekh le. Hum se kiya poochti hai "churail" kahin ki... Tounge Tounge

by Mazhar Khan (few years ago!)
Buhat Jald Wo Zamana A Raha Hai

Buhat Jald Wo Zamana A Raha Hai

Jub Hum 3 Hrs Mae Puri Duniya Ka Safar Kerain Gy,

1 Hr Plane Mae

Aur 2 Hrs Airport

Pohanchny Mae.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook