1 Masla Malom Karna Hy
Pathan:
Molvi Sahb 1 Masla Malom Karna Hy Kia Larkion Ko Chup Chup K
Dekhne Se Gunah Milta Hai?
Molvi: Pata Nhi Lekin
Main Ehtyatan Astaghfar Parrh Leta Hun
by Pak101.com (few years ago!) / 939 views
Similar Jokes
1Pthan k ghr Gas ka bill 50,000 aya
1Pthan k ghr Gas ka bill 50,000 aya
Wo sui gas ofice gya Or oficer se bola:
Tm log muje ye btao begherto ?
Kya dozkh ka pipe mere ghr se ja rha h:
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Baap ne betay se kaha: Dekho ye aaj tumhari teacher ki taraf se mujhe 1 letter mila hai,
Beta:
.
.
... .
.
.
Aap bay-fikar rahein, mein ammi ko nahi bataon ga!'
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Angrez ko raat me bahut machhar kaat rahe the... Usne gusse me aake saari light band kardi. tabhi room ek jugnu aaya.
Angrez: Ohhhh no!!! India ka macchar sala ab torch leke dhund raha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Humain to zardari ne
Loota Musharraf me
kahan Dum tha!
Roti Kapra,Makan,
Ko to chhoro,Subha
Lotay me paani B
kum tha.
(“.)
_/L Daso yaar ini
loadsahding.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan galti se samunder me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me machli aayi….use pakad kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le…;-)
by Mohammad Ali (few years ago!)
Husband :ab tum hi aik wahid ho jo is ghar ko janat bana sakti ho
Wife:(khush ho k) kaise
Husband:apne meke ja kar
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher Now, Johny, tell me frankly do you say
prayers before eating?
L-Johnny No sir, I don't have to, my mom is a
good cook.
by Mohammad Ali (few years ago!)
A boy and a girl play ludo. Boy agar 1,2,3,4,5 aya
to i will kiss u.
Girl- what? Acha ..Agar 6 aya to.
Boy- Kabhi ludo nahi khela kya, 6 aiya to phir se
meri
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Two snakes meet each other..
First snake:I hope I am not poisonous.
Second snake:Why?
First snake:Because I bit my lip!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik molvi aik aurat se takra geya,
aurat: sharam nahin aati keya , dahri rakh kar dakren marte ho?
molvi, yeh dahri hai, breken nahin
by hearthackervsgirls (few years ago!)