Soraj kab ka nikal aya
Maa Bete Se:Uth Jaa Kmbakhat
Dekh So0raj Kb Ka Nikal aya Hy..
Beta:To Kya Hua Amma
Wo Sota B To Mjh Se Pehle Hy
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 912 views
Similar Jokes
Ek servey se pata chala hai k
Pakistan mein sab se ziada istemal honey wali cheez
.
.
.
.
Bareek pin wala charger hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan is greater than Newton :-
Newton : When we throw a ball in the air, why does it come down??
.
.
.
.
.
.
Pathan : there is nobody in the air to catch it.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:
“When I am sick I kiss my wife try it”
2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very sweet”
by Pak101.com (few years ago!)
Lady to Dr : Mera beta motorcycle se gir gaya.
Dr. : I don’t know hindi, please talk in English.
Lady : Sir I no speak English.
Dr. : Try please.
Lady: My londa gironda from hero honda.
by Abdul Sami (few years ago!)
Mareez Doctor se:
Dr. sahab mujhe door se nazar nhi ata.
Doctr: wo aasman per kya hai?
Mariz: chand
Dr: ty mama hor is to agy farishtyan nu wekhna e :p
by Mohammad Ali (few years ago!)
Banta: Me naya FM Radio laya hun ye chalata bahut achha hai
Santa: Abe ghonchu, mujhe bewakoof mat bana, ye chalega kaise iske to panv hi nahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Saardar doctor se
Tuanu tankay lanay anday ne?
Dr: han g. Daso kithay lanay ne?
Sardar: meri juti nu la deo.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan ko 1 Aadmi Mobile per tang karta tha:
1 din Pathan ne new Sim khareed kar usay msg kya.
Maine woh Number band kar k nai sim le li hai.
Ab tang kar k dikhao Bachoo.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa and Banta chess khel rahe the.
Santa: Ab bus kro yar, Hum khel bandh karte hain.
Banta: Thik hai yar, waise bhi ab tumhara ghoda aur mera hathi hi bacha hai..!
by Pak101.com (few years ago!)
1980
Enginr sahb ka ghr konsa h?
wo jo bada bngla h,wo"
2010 "xcuse me,
yha engineer ka ghr konsa h?
"abey kisi b ghr me ghus ja. ek na 1 to hoga
by Pak101.com (few years ago!)