Benefits Of Learning Different Languages

Maan Apni Beti Ko Dantate Hue Kahti Hai.
Maan: “Tumhe Wo Bangali Ladka Kiss Kar Raha Tha
To Tumne Use Mana Kyu Nahi Kiya?”
Beti: “Maan, Main Use Mana Kaise Karti Mujhe To
Bangali Bolni Hi Nahi Aati“

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 874 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek Pathaan Tableeghi Jamaat K Sath Gaya.

Ek Pathaan Tableeghi Jamaat K Sath Gaya. Wapis Aya To Apni BV Ko Marna Shuru Kr Dia.
Logon Ne Pocha Tm Apni BV Ko Q Maar Rahy Ho.
Pathan Bola: Ye Daarhi Nhe Rakhti. Logo Ne Pathaan Ko Samjhaya K Aurton Ki Daarhi Nh Hoti.
Pathan Bola:Muje Maloom Hy ,
Lakin Ye IRADA To Kray…

by Pak101.com (few years ago!)
EK Gadhe ne sardar ko laat

EK Gadhe ne sardar ko laat mari,sardar usk peeche bhaga,tabhi raste mai use ek ZEBRA Mil gaya,sardar ne use laat mari aur bola Saale Night dress pahan kar ullu banata hai. SARA

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

1 Truck dosry Truck ko rassi se baandh kar le jar aha tha
.
Yai daikh kar sardar hans kar lot pot hogia owr kahny laga:
1 rassi ko le jany ke lie 2, 2 truck

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
mujh say koi ghalti ho gai kiya?

Mujse koi galti ho
gayi hai kya?
Pichle 1 hafte se
mujhe ignore kar rahe ho.
-
-
-
-
plz
aisa mat karo..
tumhara pyara..
-
-
-
-
-
“SABUN”
PLZ NAHA LO YaaR.

by Abdul Sami (few years ago!)
A blonde and a brunette are skydiving

A blonde and a brunette are skydiving.

The brunette jumps out the plane and pulls the cord -- nothing happens.

She pulls the emergency cord and still nothing.

The blonde finally jumps out of the plane and yells "Oh! So you wanna race, huh?"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Allama Iqbal Ne Prinday Say Pucha

Allama Iqbal Ne Prinday Say Pucha K
Tumeh Asman Se Girney Kah Nahen Ha Dar?
Parinday Ne Kaha K Iqbal Yaar
Teri Meharbani Inna Na Sochia Kar.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Student

4 SECRETS OF SUCCESS FOR STUDENTS:
1- Kabhi Top na karo warna log tum sai jalney lagengy
2- Hamesha Late class mai jawo, es tarah har teacher tumhy yad rakhy ga
3- Zyada Parhny se Time zaya hota hai, owr Time zaya karna Gunaah hai
4- Khabi Test na do, kionke be-ezati ke 3 marks se Ezat ke 0 achay hain

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Me 4 years ka hu, aur tum?

Boy: Me 4 years ka hu, aur tum?
Girl: Me bhi 4 years ki hu
Boy: To fir chal na, sharmana kya?
Girl: kaha?
Boy: Polio ki dawai pine...

by Pak101.com (few years ago!)
Beta 2 Bistar kyun

Santa: Beta 2 Bistar kyun lagaye?Son: Ghar Pe 2 Guest ane hai.Santa: Kaun?Son: Mummy ka Bhai aur mera Mama.Santa: Fir 1 or laga, Mera Sala bhi aa rha hai!


by Pak101.com (few years ago!)
Tau Phir Peeche Waley Kyon Bhag Rahe Hain

Race Dekhte Huey Sardar 2 Fellow Sardar: Inaam Kis Ko Mile Ga ?

2nd: Sab Se Aagey Waley Ko
1st Sardar: Tau Phir Peeche Waley Kyon Bhag Rahe Hain

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook