Garmian aa gaen
So, ladies & gentleman apki bhar poor taliyoon k sath tashreef la rahi hain
.
.
.
Garmaian....
by Sabir shah (few years ago!) / 810 views
Similar Jokes
A Nigger sent an SMS to his pregnant wife.
A couple of seconds later the Nigger received a report on his phone and he started to dance. The report said: "Delivered".
by Pak101.com (few years ago!)
1 Student Exam Copy Pe Apna Panja Bana Ra Tha
Teacher:
Paper Me To Hand Ki Diagram Ka Ques To Nhi Hai
Student:
Sir Paper Banane Wale Pe
Lanat Bhej Raha Hun.
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Laluji Teen Mahine Obama Ke Paas Engish Ki Training Lekar India Aaye Ek Din Unhe Ek Call Aaya. Laluji Bole Who Is Speaking?. Jawab Tha Hum Sasura Obama Bol Raha Hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Exam sms
1 ameer larki ko exam me garib Family pr mazmun likhne ko kaha gya!
Mazmun:1 garib khandan tha,Bap garib,maa garib,bachy garib!Ghar me 4 nokar the wo b garib
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan news paper parhtay huway:
Begum main is mulk k halaat sudhar doon ga.
BV: Pehle apni haalat to sudhar lo subha say
meri shalwar pehne ghoom rahe ho.
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Court Me faisla howa
90%Pathan bewakoof hote hain
Is pr Pathano ne kafi shor Machaya
Phir faisla howa
10%Pathan bewakoof nhi hote
Tb ja kr Mamla thanda howa.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Snta-Muje Sanskrit Sikha do
Pndit-Q?
Snta-Devtao ki Bhasha h Swarg Me Kaam Aygi
P-Agr Narq Gya To?
Snta-Gaalio ka diploma Delhi Belly se kr lia h!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek bar ek chitti ne Hathani ke kan mein kuch kaha toh hathni behos ho gayi.
Phir kisine chitti se pucha ke tune kya kaha?
Chitti Boli: Maine itna hi kaha ke “Main tumhare bacche ki maa banne wali hoon!”
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Wo Kon C Cheez Hay
Jo Insan Ke Izzat Ko Mazbooti
Say Jakray Rakhti Hay?
Sardar Je:
MISS
“NARRA”
by Pak101.com (few years ago!)