1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 923 views
Similar Jokes
New idea 4 new generation:
Ab girlfrend k 7 lambi date marny k liye kisi park ya hotel k bajaye
CNG bharwany ki line me lag jayen
by Mazhar Khan (few years ago!)
Patni- Muje Sone Ka Haar Dilva Do Main Tumhe
Saat Janmo Tak Chahungi.
Pati- Haar Ke Saath Kangan Bhi Dunga, Lekin
Baat Isi Janam Tak Hi Rehne Do.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dr to 86 yrs Old man: Dekhiye,is umar me,Jawan
Ladki se romance
karna,Maut ka kaaran ban sakta hai.
OLD man:I dont care! agar marti hai to mar jaye!
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Aj accident hua, uff marte marte bach gya,
Dad: Tumhari he galti ho gi,
Maa: mera beta, thek to hai na tu?
Sis: bhai koi chot to nahi ayi?
Bro: yaar dihayan se chalaya kar,
Lover: Tume mera zara bhi khayal nahi?
Frnd O shit, biryani khate khate reh gye….Ja yaar
by Pak101.com (few years ago!)
Larkay Wale: Hume Aisi Larki Chahiye
Jo zayada Khati-Peeti Na Ho,aur
hamesha chup rahe or shohar ki sunay.
Larki walay:
Aisi Larki To Apko ICU Me Hi Milegi.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Police team drwaze pr aai,
Pathan BV se:bandooq or kartoos kahan hen?
Police team bhagi, peche se pathan ne awaz di:
Ruko bhai, ye mere bachon k naam hen...
by Pak101.com (few years ago!)
Amir (Nasir say): kia tum English jantay ho?
Nasir: han agar Urdu mein boli jaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU Gadhe p baith k College jata tha FINAL YEAR Me Vo FAIL HO GYA OR PHIR paidal College jane lga
Q
Qki Gadhe ki graduation Complete ho gyi thi
by Pak101.com (few years ago!)
Wapda walo
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Menu Mobile te Charge Kr len day
by Pak101.com (few years ago!)
Dhobi Ne 1 admi Ki Chaddi Thek Se Nhi Dhoyi,
admi Ne Chitthi Likh K Bheji
"KAPRE THEK SE DHOYA KARO"
Dhobi Ne Jawab Likh K Bheja
"CHOOTAR THEEK SE DHOYA KARO"
by Pak101.com (few years ago!)