1 sardar rail ki patri per so gaya .

1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!

Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 923 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

New idea 4 new generation

New idea 4 new generation:

Ab girlfrend k 7 lambi date marny k liye kisi park ya hotel k bajaye

CNG bharwany ki line me lag jayen

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sone ka haar

Patni- Muje Sone Ka Haar Dilva Do Main Tumhe
Saat Janmo Tak Chahungi.
Pati- Haar Ke Saath Kangan Bhi Dunga, Lekin
Baat Isi Janam Tak Hi Rehne Do.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dr to 86 yrs Old man

Dr to 86 yrs Old man: Dekhiye,is umar me,Jawan

Ladki se romance
karna,Maut ka kaaran ban sakta hai.

OLD man:I dont care! agar marti hai to mar jaye!

by Pak101.com (few years ago!)
Aj accident hua

Son: Aj accident hua, uff marte marte bach gya,

Dad: Tumhari he galti ho gi,

Maa: mera beta, thek to hai na tu?

Sis: bhai koi chot to nahi ayi?

Bro: yaar dihayan se chalaya kar,

Lover: Tume mera zara bhi khayal nahi?

Frnd O shit, biryani khate khate reh gye….Ja yaar

by Pak101.com (few years ago!)
humain aisi larki chahiye

Larkay Wale: Hume Aisi Larki Chahiye
Jo zayada Khati-Peeti Na Ho,aur
hamesha chup rahe or shohar ki sunay.
Larki walay:
Aisi Larki To Apko ICU Me Hi Milegi.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Police team drwaze pr aai,

Police team drwaze pr aai,

Pathan BV se:bandooq or kartoos kahan hen?

Police team bhagi, peche se pathan ne awaz di:
Ruko bhai, ye mere bachon k naam hen...

by Pak101.com (few years ago!)
Amir (Nasir say): kia tum English jantay ho?

Amir (Nasir say): kia tum English jantay ho?
Nasir: han agar Urdu mein boli jaye.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU Gadhe p baith k College jata tha

GOLU Gadhe p baith k College jata tha FINAL YEAR Me Vo FAIL HO GYA OR PHIR paidal College jane lga
Q

Qki Gadhe ki graduation Complete ho gyi thi

by Pak101.com (few years ago!)
Mobile Charge

Wapda walo
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Menu Mobile te Charge Kr len day

by Pak101.com (few years ago!)
Dhobi Ne 1 admi Ki

Dhobi Ne 1 admi Ki Chaddi Thek Se Nhi Dhoyi,

admi Ne Chitthi Likh K Bheji

"KAPRE THEK SE DHOYA KARO"

Dhobi Ne Jawab Likh K Bheja

"CHOOTAR THEEK SE DHOYA KARO"

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook