Sardar Had A Baby
Sardar Had A Baby
Sardar:
Bilkul Meri Jesi Ankhyn Hyn “Choti Choti”
Meri Jesi Nak Hy “Choti Si”
Wife Baby Ka Pamper Khol K Boli
“AITHAY KAKA NUMBER LE GYA!”
by Pak101.com (few years ago!) / 1023 views
Similar Jokes
Galib BANK Lutne gaye aur BANK me sher farmaya.
“Taqdir me jo hai wohi milega.
Taqdir me jo h vahi milega.
Hands up karlo saalon koi apni jagah se nhi hilega
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :agr ap ka dost aur lover doob sahe hun tu ap kisko bachau ge.
Student:doob jane du salun ku wo aik sath kia kar rahe the
by Sabir shah (few years ago!)
Wife: If I die what will u do?
Husband: Main paagal ho jaun ga!
Wife: Will u marry again after I die?
Husband: Pagal kuch bhi kar sakta hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Aap jaise log kuch khaas lagte hain,
Dil me har waqt ek aas rakhte hain,
Jaane kb ho jaaye mulaqaat aapse,
Isliye hm 1 DISPRIN hmesa apne saath rkhate hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa:Meri Premika Ki Mang Itani Badi Thi Ki Mujhe Usase Rishta Todna Pada.
Banta: Uski Mang Kya Thi
Santa: Shadi ki.
by Pak101.com (few years ago!)
The teacher asks the Sardar: You have 10 chocolates,
you gave 5 to Anjali, 3 to Manju, and 2 to Smitha. What do you have now?
Sardar: Three new girlfriends!
by Pak101.com (few years ago!)
USA:We 1st landed in Moon.
Rus:We 1st landed in Venus.
Santa: 1st landed in Sun
USA: U cant. Its too hot
Santa: We landed at Night
by Pak101.com (few years ago!)
Yar ek number hy, is
pe cal kr k pta kro k yay kn hy?
kuch kahe to 2,,4 suna bhe dyna.
Sala apny ap ko police wala kehta hy.
Number yay hy.
.
.
.
“15?
by Abdul Sami (few years ago!)
Maths teacher to a brilliant pathan:
aap 8 apples ko 6 logon me kese equallly divide kro ge?
Pathan: Juice bna k.
by Pak101.com (few years ago!)
Fact of Class Room:
Jab Professor Tumhain Class Se Baahar Nikal Dey
To Samajh Lo K Tum Taraqqi Kar Rahe Ho. Coz
He Might be Afraid That You Know More Than Him!
Be Positive. :-)
by Pak101.com (few years ago!)