Sardar k ghar chor aagya
Sardar k ghar chor aagya Sardar ne dekha to chor bhaga
Sardar bhagta bhagta chor sy b agay NIKAL gya
.
.
.
.
.
Sardar: Aik tay chori utto Saday nal RESSAN… ?
by Mazhar Khan (few years ago!) / 957 views
Similar Jokes
Bap: Aaj Mera Bacha Upset Q He..??
Beta: Mai Apko Nai Bata Sakta
Bap: Mujhe Apna Dost Samjho Yar
Beta: Yar Teri Bhabhi Nraz HoGai He
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Khargosh 1 Lohaar Ko Tang Krta Tha
Roz Lohaar Ki Dukan P Jata Or Kehta:
GAJAR Hai?
Lohaar Inkar Kar Deta.
1 Din Lohaar Ko Ghussa Aya
Aur Us Ne Khargosh K Dant Torr Diye.
Phir
Phir Kya…
Agley Din
Khargosh Aya
Aur Bola:
GAJAR KA JUICE HAI
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aadmi road par khara ho kar hans bhi raha tha aur ro bhi raha tha,
paas se guzarne wale larke ne poocha:
Bhai sahib, kiya hua, aap kabhi hanste hain aur kabhi rotey hain.
Aadmi bola: Yaar hans es liye raha hun ke meri saas 7th floor se gir gaii, aur ro es liye raha hun ke wo meri naii BMW par giri hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police Man:
Stop, Stop, Tumhari Headlights Kaam Nahi Kar Rahi, Woh Bandh Hai.
Santa: Jaldi Se Hat Jao!
Brakes Bhi Kaam Nahi Kar Rahe Hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Zameen par rehne wali janwer bacche deti hai, Hawa mein urne wali andey deti hai!
Woh konsi cheez hai jo hawa mai bhi urti hai or bacche bhi deti hai??
Student: “Air Hostess!”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.
Aur Bola:
.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …
by Mohammad Ali (few years ago!)
“Noor sb larkon say baat karti hy”
Teacher: Btao iss sentence main Noor kiya hy?
Pathan Student: Master j Noor Bayghairat hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pappu ki hui master se ladai…
Master ne ki pappu ki pitai…
Pappu ka garam hua khoon.
gaya kabristan aur master ka photo taang kar likh diya.
“COMING SOON.
by Pak101.com (few years ago!)
1980-bhaisab enginir sahab ka ghar konsa hai?
wo jobada bangala hai wo
2014-xcuse me yaha enginir sahab ka ghar konsa hai?
abey kisi b ghar me ghus ja
by Pak101.com (few years ago!)
Fees maafi k liye application:
To, The Principal
High school, Sir,Baat ye hui k mere dad ne muje fees k liye
Rs.500 diye the.
100 ki film dekhi,
150 ki drink, 50 ka Girlfriend ka Recharge karva diya, 200 science wali mam par shart haar gaya.
Mai samajta tha k unka sirf Maths wale Sir k sath chakkar hai, par unka to aapke sath bchakkar nikla!
Ab apke paas 2 hi raste he:
Meri fees maaf ya Aapke raaz ka pardaafaash!
Thanx Ur sincerelyApki beti ka boyfriend..> ................. ;)
by Pak101.com (few years ago!)