Santa Helmet Pehen K
Santa Helmet Pehen K Bahar Nikla To Police Ne Kaha-Nikaal 50rs..
Santa-Abe Maine Helmet Pehni To He_
Police-Abe, Par Scooter Kaha Hai?
by Pak101.com (few years ago!) / 922 views
Similar Jokes
2 Pathanon Ko 2 Bomb Miley
2 Pathanon Ko 2 Bomb Miley
1 Pathan: Chal Police Ko De K Ate Hen
2nd Pathan: Agr Koi Bomb Raste Me Phut Gya To?
1 Pathan:Jhoot Bol Denge K 1 Hi Mila Tha..:-D
by Mohammad Ali (few years ago!)
Master : kanjus kise kahte hai
Student : jo 100 sms send karne par b reply nahi krte
master : very good ek example batao
student : aapki beti.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan Ne Shadi K Liye
1 Zaheen Larki Talash Ki…
Lekin Us Larki Ne Shadi Se Inkar Ker Diya…
.
.
Kyon…?
Kyon K Wo Waqai Zaheen Thi…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Samundri Jahaz Par 300 Pathan Safar Kar Rahe The,
Lekin Hairani Ki Baat Hai Ki Sare Ke Sare Mar Gaye,
Kaise?
Khas Kuch Nahi, Bas Ship Beech Mein Kharab Ho Gayi,
To Dhaka Dene Neeche Uttar Gaye The.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:why doctors wear a mask when they do an operation?
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
Student: For safety. If the patient dies, others can’t find out who did the operation
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
doctor sahib ye dawa to kahin se nahi mil rahi.
Pathan doctor:
Ooh hoo.. dawai likhna to hum bhul hi gaya ye to
hamara signature hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Laloo aur Rabri ik dusre se gussa the aur apas me baatcheet nahi kar rahe the.
Laloo ko subha kahi jana tha. Voh Rabri ke bed ke pas ik note rakh deta hai: "Humko kal subhe paanch baje utha dena."
Agle din Laloo ki neend subhe 8 baje khulti hai. Uske talbe par note likha hota hai: Dear Husband Paanch baje gaye hai, uth jao
by Pak101.com (few years ago!)
Are utho…
Ye koi soney ka waqt hai?
Jab dekho sotey rehte ho?
Kya sari zindagi so so ke bitani hai?
Aur haan jaag jao to shor mat karna
Mein so raha hoon..
by Mazhar Khan (few years ago!)
1990
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: Doctor hai, mahine ka 20k kamata hai.
2012
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: FACEBOOK pe 4 pages ka admin hai, ek page ke to 100000+ likes hain :
by Pak101.com (few years ago!)
'Ab too iss darr say rona he chor diya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kaheen humaaray aansoon pay dengue anday he na
chor jae....:'
by Tanveer Hussain (few years ago!)