I Coudn't!
2 girls meet:
me & my husband are no longer together...
why?
well, could you live with a person who smokes weed, drinks, has no job and always cusses?
no, of course I couldn't!
well he couldn't either!
by Pak101.com (few years ago!) / 946 views
Similar Jokes
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony
mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kabhi kabhi mere man mein
khayal aata hai,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tu phone to kisi ko karti nahin,
To tera balance kahan chala jata
hai...
by pinkey (few years ago!)
Banta:
Why Is The Police Nick Named
“The Heart Of The Country?”
Santa: It Beats, Beats, Beats
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Kal Meno 9 Aadmian Ne Kuttia
Pandit: Fer Tu Ne Kuch Nahi Kita…?
Sardar: Maine Kaha Himmat Hy Te Kaly Kaly Aao
Pandit: Fer Sardar: Fer Saarian Ne Wari Wari
Kuttia
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dil badal na dena sim ki terha
Mohabbat low na krna battery ki terha
Pyar kam na krna balance ki terha
Hamesha meri zarurat mehsus karna charger ki terh
by Mazhar Khan (few years ago!)
10 Saal Baad
Grl Boy Ko Dekh K.
Kya Mast H
Ma Bap Ne Kaha Chupa Rkha Tha
Muje Is Bache Ka No Chahiye
BOY Sharmate Hue
Ap K Ghar Baap Bhai Nai H Kya
by Pak101.com (few years ago!)
Nokrani:Maalkin apki purani sarhee muje nai chaiye.
Malkin: Kyun? Nokrani:Apki saree pehenne k bad sahab
"Aap"Ko samajh k mere paas b nai aate.
by Pak101.com (few years ago!)
Phool wala:
Sahab ye phool apni girl friend ke liye lejayen..
Admi:
Meri koi girl frnd nahi...
...
Phool wala:
Phir apni mengatar ke liye lejayen..
Admi:
Meri koi mengatar bhi nahi..
Phool wala:
Phir apni biwi ke liye lejayen...
Admi:
Meri koi biwi bhi nahi..
Phool wala:
Ae duniya ke khush kismat insaan! Meri taraf se yeh phool Muft leja! :
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: U Look Exactly LIke My Third Wife.
Lady: How Many Wives Do You Have?
Doc : Two...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
In Maths Paper Every 1 Was Writing But Pathan Was Continuously Dancing!
Why?
Bcoz
Someone Told Him Dat There Is Marks 4 Every Steps.
by Abdul Hannan (few years ago!)