Ap ne Credit Card chori wale
Reporter:
Ap ne Credit Card chori wale case se kya sabak hasil kya?
.
.
.
.
Shumila Rana:
Shoping waha ke jae jaha Security Camera na lga ho
by Pak101.com (few years ago!) / 1095 views
Similar Jokes
Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side waly
board pe likha hy:
YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->
( -_-)
by Hina Tariq (few years ago!)
preeto poti test karvane gayi dr. ne kaha-ye poti nahi halwa hai.
preeto-ek phone kar lu.
dr.-kyo?
preeto-santa ji ko batana hai ki unke tiffin mein poti chali gayi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
A pathan was playing "KUN BANEGA KOARO PATI"
Shahrukh asked apny baap ka nam batao.
Pathan replied:"Hum ko pagal samajhta hai kya?"
Pehly 4 option tu do?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Ladki Ne ChotY Bache K GaL Pe Kiss Ki
GIRL-Oh SorrY TumHare GaL Pe LiPstik LaG Gai
Bacha-KuCh Acha Karne Se Agar DaaG Lagte Hen,To DaaG to Ache Hote Hen:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
BF ki call ka 4 ghantey wait karne
ke bad GF ne arz kiya hai
INTEHA HO GYI INTEJAR KI
.
.
.
.
.
MAA ki Ankh aise Pyar ki
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu:ye bakra kitne rupee wala hai?
Admi:38000 rupee wala hai
pappu:hairan ho k kia ye tourch screen hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher : Tommy, put some more water in the fish tank ! Pupil : Why, Miss, I only put some in yesterday and he hasn't drunk that yet !
by Pak101.com (few years ago!)
2 Lovers Ne Suicide Ki Planing Ki..
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. Boy Jumped 1st, Girl Close Her Eyes
&Returnd..
.
.
.
. .
.
.
Boy In Air Opened Parashute&Said Mujhe Pata Tha
Chudail Tu Nahi
Kudegi.. .
.
.
.
.
. From that day onwards people
started saying LADIES FIRST
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari ne Awaaz
lagayi- Babu ji roti
milegi??.
-
-
Andar se awaz aai -Biwi
ghar par nahi hai..
-
-
-
Bhikhari- Chumma nahi
maanga saale, Roti to tu bhi de sakta hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa- Roz subah 50 ladkiyan mera intezar karti
hain.
Banta- are wah, Wo kaise?
Santa- Mai Girls College Bus ka driver hu...!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)