Pehly 4 option tu do
A pathan was playing "KUN BANEGA KOARO PATI"
Shahrukh asked apny baap ka nam batao.
Pathan replied:"Hum ko pagal samajhta hai kya?"
Pehly 4 option tu do?
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1033 views
Similar Jokes
In a Hospital a Doctor Was Dismissed For Reading a Book..
.
.
.
Guess the Name Of That Book?
How To Become a Doctor
In 30 Days!';
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: "Tum GOA ja rahe ho to
mujhe apne sath kyu nahi le
jate?"
.
.
.
Husband: "Are pagli, Koi
Restaurant jata hai to Tiffin
sath le jata hai kya.?
by Pak101.com (few years ago!)
Aik larka apnay dost ko bata raha tha.
Meray Abbu mein bari khubyan hain. Bahadur itnay hain jaisay sher, tandurust itnay hain jitna hathi aur aakhein to baz ki tarah teiz hain.
Doosra dost foran bola: agar hum in ko deikhna chahein to ketnay ka ticket lena hoga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 dost dusre dost ko raat 2 bje phone karta
hai
.
1st- hello, bhai jaldi aa kuch kaam he
.
2nd- kya kaam he yr mujhe nind aarhi he ,
mai nhi aa raha
.
.
.
1st- yr plz aja kuch jaruri kaam he
2nd- muje nind aa rhi he, K bye.
Gudnyt Phone off.
.
kuch der baad 2nd dost ko lagta hai. jaruri
kaam hoga, wo rat 2 bje us dost k ghar jata he 2nd- ha bol kya kaam he?
1st- bhai, wo light or t.v band karde
by Pak101.com (few years ago!)
man found thousands of ways to cheat GOD...but God punished him by simply
making him a husband
by Pak101.com (few years ago!)
Chor ki biwi ne kaha: "ghar me raashan khatam ho gaya ha."
Chor ghussay say bola:
.
.
"Lay aaonga, pehlay dukaane tO band hone do.!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Physics ka bhi baap:..Question:- Which liquid turns 2 solid on heating..???...........................Ans:- BESAN KE PAKODE.
by Pak101.com (few years ago!)
Manager: hamaare bank mein hum aapko binaa interest ke loan denge.
customer: arey, jab dena hai to thoda haste haste dona. agar dene mein interest nahi hai, to mat do
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar apni bhabhi ko buhat mar raha tha
logo ne pucha: kia hua sardar ji?
sardar ji bola: meri bhabhi achi aurat nahin he ji.
logo ne pucha: q kia hua?
sardar bola: yr dost mobile pe bat karte hein jis se bhi puchun,”kis se bat kr rhe ho?”sab bolte hein
by Pak101.com (few years ago!)
Santa after interview: Everything went fine till the time he asked me for my testimonials. I guess I showed him the wrong thing!
by Pak101.com (few years ago!)