Aisa Kab Lagta Hai
GOLU-Doc. Mujhe aisa lagta hai jaise mere kaan me koi Gunguna Rahe Hai
Doc.-Aisa Kab Lagta Hai?
GOLU-Jb mai kaan me headphone laga ke song sunta hu
by Pak101.com (few years ago!) / 991 views
Similar Jokes
Funny Laluji Teen Mahine Obama Ke Paas Engish Ki Training Lekar India Aaye Ek Din Unhe Ek Call Aaya. Laluji Bole Who Is Speaking?. Jawab Tha Hum Sasura Obama Bol Raha Hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:why doctors wear a mask when they do an operation?
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
Student: For safety. If the patient dies, others can’t find out who did the operation
by Pak101.com (few years ago!)
KitnY majboor hein Taqdeer k hath0n ...Wasi...
JAN k phone Aa rahY hein or YES wala button kharab hai
(',')
<)(>
dekh yar CHINA wal0n ki harkaten..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy:tum badal gai ho tume kiss karta ho to tum aankhen band nai karti
girl:kaminy pichli bar b band ki thi to 200 gaib ho gae the.
by Sabir shah (few years ago!)
Aadmi Dost se: "Yar aisi Bewi ko kya kahenge jo Khubsurat ho,
Samajhdar ho, Baat manay aur kabhi Naraz na ho?"
Dost: "AFWAH"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Aj Humra Juma Ka Namaz Nikal Gya, Dost: Kese?
Pathan: Imam Sab Bola
Apny Mobile Band Krden,
Humara Ghar Pe Tha.Jab Band
Kr K Aya To Jamat Nikl Gya…!;-)
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar ko America mai Police ne rook lia, owr Investigation shuro kar li
.
Sardar ko English nahi athi thi, eslie tu ne LEAVE APPLICATION suna dia
.
Police ne esy Pagal Samaj kar chor dia
.
Sardar ki Bewi: Sardar Jee tussi tay great O!
Sardar: O ae tay kuch vi nahi, haly te mai THIRSTY CROW nahi sunayi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik Chunti or haathi ki love marraige hui, Aglay din haathi ki death ho gai, Chunti boli: Wah ri mohabbat, aik din ka pyar or ab saari umar qabar khodney mein guzray gi
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Aadmi Apne Dost ke ghar
gaya, Bell
bajai
“Ding dong.. ting tong”
Ek Bachcha bahar aaya
Aadmi: Beta Papa ghar pe
hain ?
Bachcha: uncle Papa toh
Bazar gaye
hain..
Aadmi: Chalo Bade Bhai ko
bula do
Bachcha: ji woh cricket
khelne gaya
hai
Aadmi: Beta mummy toh
hongi ghar
pe ?
Bachcha: Ji woh kitty party
mein gai
hai
Admi gusse me: Toh Beta
tum ghar pe
kyun baithe hue ho tum bhi
kahin
chale jao :/
Bachcha: ji main bhi toh
apne Dost ke
Ghar aaya huya hun :
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Baap: Beta shaadi pe susraal wale
scooter den to car mangna, coomputer de to laptop mangna, shop den to ghar mangna. beta: papa agr Larki dain to uski maa
mangu Ka kya???
by Pak101.com (few years ago!)