I want to have an apple.
Child: Mom, I want to have an apple.
Mom: But you had ur lunch just now.
Child: I have broken the window glass of the Doctor so I want to keep him away.
by Pak101.com (few years ago!) / 948 views
Similar Jokes
1 pathan pehle roze ko masjid me naat parhne gyasub logo ne usy boht mara!
Kyun? Kyun k pehle hi roze me naat prh raha tha
“Alvidah Alvidah mahe Ramzan”
by Pak101.com (few years ago!)
1Pthan k ghr Gas ka bill 50,000 aya
1Pthan k ghr Gas ka bill 50,000 aya
Wo sui gas ofice gya Or oficer se bola:
Tm log muje ye btao begherto ?
Kya dozkh ka pipe mere ghr se ja rha h:
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pessenger:
Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pathan:
Muje Machis Chahiye Thi
Pessenger:
Tum Mujhse Mang Sakte The
Pathan:
Hum Ajnabi Se Baat
Nahi Karta
by Pak101.com (few years ago!)
Aadmi road par khara ho kar hans bhi raha tha aur ro bhi raha tha,paas se guzarne wale larke ne poocha:Bhai sahib, kiya hua, aap kabhi hanste hain aur kabhi rotey hain.
Aadmi bola: Yaar hans es liye raha hun ke meri saas 7th floor se gir gaii, aur ro es liye raha hun ke wo meri naii BMW par giri hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan bachpan se heran-o-pareshan our Tension mai tha
.
.
Yai soch kar ke mairi behn ke 2 bhai hai, owr maira 1 bhai kion?
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
March 19th, 2014 by Nabeel, No Comments
The Human Brain is awesome
it functions 24 hours a day
from the day we are born
and only stops when
we are taking an exam
or
Fall in love
by @irha@ (few years ago!)
Santa ki shaadi ke 3 mahine baad hi beta ho gaya.
Santa: Ye 3 mahine mein bacha kaise ho gaya?
Biwi: Aapki shadi ko kitna time hua hai?
Santa: 3 mahine.
Biwi: Aur meri shadi ko?
Santa: 3 mahine.
Biwi: Aur bachcha kitne time baad hua?
Santa: 3 mahine baad.
Biwi: Total kitne mahine ho gaye?
Santa: Ohh teri vakai, 9 mahine ho gaye!
time ka pata hi nahi laga? :D
by Pak101.com (few years ago!)
1 larka
Larki se puchta hai k : Bachay kese hote hain/
Larki : chup..!!!
Larka : Batao Na plz :p
Larki : Nahi pata ab mat pchna ..!!
Larka : Aray bewaqoof itna bhi nahi pata
.
.
.
Bachay Shararti hote hain :P :D
Moral Girls hamesha boys ko galat hi samjhti hain
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
.
Husbnd: tm se shadi kr k mjhe ek faayeda tou hua hy,
wife: konsa?
Husbnd: mjhe apne sare gunahoun ki saza dunia me he mil gaie..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)