Fool Apney Bhai Se:
Fool Apney Bhai Se:
Tum Hamari Shadi Par Kya Khaas Kam Kry Ga?
Bhai: Hawai Firing To Sab Kartay Hain,
Hum Khud Kush Dhamaka Kary Ga...
by Pak101.com (few years ago!) / 989 views
Similar Jokes
Shahid Afridi in interview
Aap ki umer kitni hai?
Afridi: 24 years.
Lekin 5 saal pehle bhi aap ne yahi kaha tha,
Afridi: Mein 10 saal baad bhi yahi kahoon ga,
Kiu ke
"Pathan apni zuban se kabhie nahi mukrta"..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: doctor sahib ye dawa to kahin se nahi mil
rahi.
Pathan doctor:
Ooh hoo.. dawai likhna to hum bhul hi gaya ye to
hamara signature hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
NASA ne 4 Marathi babus ko Chand pe bhejne ka
faisla kiya.
Magar Marathi babus adhe raste se hi vapis aa
gaye.
Marathi Babus said: Aaj to AMAWAS hai na, Chand
to hoga hi nahi..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
a thief jumped in2 a sardar's house and asked:"sona kidher hai?"
sardar jee replied:ullo de pathey saara ghar khali peya ay jithey marzi lammma pay jaa!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sheikh ne arbi ko khoon de ke jaan bachai.
Arbi ne use MERCEDIZE gift di.
Arbi ko phir khoon ki zarurat pari.
sheikh ne phir khoon dia.
Ab ki bar Arbi ne ’2 juice k packs’ gift kiye.
Sheikh Gussey say bola: ‘Mercedez kioun nahi di?’ Arbi: ‘Munna ab hamarey ander b sheikhon ka Khoon Dor raha hai’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Larki ka bap larki se: jise tum pasand karti ho us k pas bangala car jaidad he.
Larki: toba he sub mard 1 jese hote hen wo bhi aap k bare ma yahi puch raha tha
by Raju (few years ago!)
Banta: What is a fine?
Santa: Fine is a tax for doing wrong.
Banta: And what is tax?
Santa: A tax is a fine for doing right.
by Pak101.com (few years ago!)
Pagal chinese se: tum american ho?
Chinese: nhi main chinese hu!
Pagal: nhi tum american ho.
chinese gusse me: haan main american hu Pagal:
lagte to chinese ho.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tech: jab bijli chamkti ha to hum ko roshni pehly aorawaz bad me Q ati ha?
Sardar: Kyonki hamari aankhen aagey hai aur kaan piche......
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wo Kaunsi cheez hai jo fridge mein
rakhne ke baad bhi garam rahti hai
.
.
Nhi Pata
.
Ans
Garam Masala
.
Dekha Genius hun par kabhi Ghamand nahi kiya
by Pak101.com (few years ago!)