Ek chor chori karne ek Ghar
Ek chor chori karne ek Ghar mei Ghusa.
Santa: Kaun hai?
Chor: Miyaau....
Santa: Kaun hai?
... Chor: Miyaauuu...!!.
Santa: Kaun hai?
Chor: saale billi hu billi..!!!.
Santa: Ok ok...
by Pak101.com (few years ago!) / 1099 views
Similar Jokes
In a restaurant:
Customer: Waiter, waiter! There is a frog in my soup!!!
Waiter: Sorry, sir. The fly is on vacation.
by Abdul Latif (few years ago!)
When your wife
- worries about you,
- fights with you,
- looks for your attention for no reason,
- becomes jealous with you,
- shares her joy & sorrows with you, and
- pesters you with eat this and that,
do this and that,
it means SHE CARES.
• When she stops caring,
that’s when you should be worried.
by A. Sami (few years ago!)
Husband wife lar rahe the
husband:tu kutti
wife: tu kutta
pas betha un ka acha bola:tommi
by Sabir shah (few years ago!)
Hum chaat par chade patang udane ke bahane,
Wo bhi chaat par aayi kapde sukhane ke bahane,
Uske mummy ne jo dekha ye hasi najara,
Jhadu le aayi wo bandhar bhagane ke bahane.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek baar exam me question aaya- HIPS PE ESSAY LIKHO!
Santa apni pant kholkar hips dekh raha tha tabhi Banta bola- MAM! USNE KUNJI KHOL RAKHI HAI!!
by Pak101.com (few years ago!)
A Man gifted his wife a diamond necklace for their anniversary & his wife did not speak to him for 3 months!
Was the necklace fake?
No,that was the Deal.
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend: And are you sure you love me and no one else?
Boyfriend: Dead Sure! I checked the whole list again yesterday
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ko pata chala ke usky Bewi ka kesi owr ke sath AFFAIR hai
.
Us ne faisla kia ke apny apko owr apny bewi donu ko Mar dale
.
Pistol apni Kanpati par lagayi owr bewi ko bola:
.
Khush mat, ho agla number tera hai !
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: kahaa gayaa thaa yaar?
Banta: girlfriend ke saath movie dekhne
Santa: kitna kharchaa huaa?
Banta: 500 Rs
Santa: itnaa huaa kya?
Banta: kya karu? uske paas itnaa hee thaa yaar
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Aur ALLAH Ko Kabhi Naraz Mat Kerna Q K Jub ALLAH Naraz Ho To Wo Doctor K Pas Bhej Deta
Hai Aur Jub Doctor Naraz Ho Wo ALLAH K Pas Bhej Deta Hai.
by Pak101.com (few years ago!)