A Judge Said
A Judge Said... Order... Order... Order...
Sardar: 1 Pizza, 2 Chicken, 1 Coldrink......
Judge: Shut Up...
SARDAR: No Shut Up Only 7Up...
by Pak101.com (few years ago!) / 963 views
Similar Jokes
Boy: I Love U,
Girl: Main B Tum Se I love U
Kahon to Kya Karo Gay?
Boy: Khushi Se Mar Jaon Ga,
Girl: Ja Pagle Nahi Kehti.
JEE Ley.
Zindagi Na Mile Gi Dobara.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa:- Abe Banta tu yaha baitha hai…
Tere dost ki death ho gai hai… Tu gaya Kyu Nahi????
Banta:- Uss saale ne mujhe bulaya hi nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Wo Kon C Cheez Hay
Jo Insan Ke Izzat Ko Mazbooti
Say Jakray Rakhti Hay?
Sardar Je: MISS
"NARRA"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aaj subah NEWSPAPER me
padha ki, dosto ko SMS bhejne
me sabse jyada time waste hota hai.. TO AAJ SE
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
"NEWSPAPER" BANDH ......saala
dosto par ungli uthata hai..:p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Me samja k wo mujh koi SONG suna rahe hai FARAZ
magar us na
Va Gujra va.
Va Gujra va.
keh k apne bhai ko bula liy :(
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Ladke Ko Girls Hostel Mein Naukri Mil Gayi.
Do Mahine Baad Hostel Ki
Warden Ne Use Bulakar Kaha.
Warden: “Tum Apni Salary Nahi Lene Aaye?”
Ladka Chikhte Hue Bola: “Kyaaaaaa?, Salary Bhi Milegi?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Aam kaise diye
Fruitwala: 80 per Kg
Santa: Mehnge hai
Fruitwala: Lekin guarantee se mithe hai
Santa: Kitne saal ki guarantee hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Height Of Shakkk:
PATI:Mai Tumhare Sath 100 Saal Rahunga Or Pyar Krunga
Biwi: Uske Baaad Kahan Moo
Marne Ka Irada He?
by Pak101.com (few years ago!)
Ye hum hi hain jo tum ko qabar ka andhera aur hashar ki garmi yaad dilate hain warna tum to sub kuch bhol chuke the
~
from wapda
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: Marriage is a lot like going to restaurant. U order what u want. And when u see what d other fellow has, u wish u had asked 4 that instead.
by Pak101.com (few years ago!)