Teacher: physics ki definition Btao?
Teacher: physics ki
definition Btao?
' \
'
'
'
'
Studentt: puri nai ati akhir se thori yad
hai ..
...
'
'
' '
'
'
Teacher: ok sunao..
'
' '
Student:and this
is called physics... :P
by Pak101.com (few years ago!) / 1167 views
Similar Jokes
Hamari New Generation Miss Ne
KG1 Class K Bache Se Kaha
1 Se 10 Tak Gino Me Tume Kiss Dungi
Baccha: Aagr Me 1 Se 100 Tak Ginu
to Kya Package Hai?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Waqt Zaya Na Karo.
Ek Ek Minute Qeemti Hai.
Waqt Ki Qadar Us Shakhs Se Pucho Jo.
Bathroom Ki Line Main Khara Ho Aur Andar Wala Bolay:
"Bus Ek Minute"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher student se:"Table pe ink kis ne grai
hai.. ??
Is Line ko apni zaban mai kis tarha kaho
ge.. ??
.
.
.
Studnet:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
“Ye kis kuttey k bacche ne apni aukat dikhai
hai..:p :O :D:D
Student Rocks ... Teacher shocks..:p
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne Najaiz Ghar Banaya:
Kisi ne Mashwara diya k Ghar k Bahar Chalking kardo ta kay Police samjhay k Purana Ghar hai.
Pathan ne Deewar pe likha...
ANAAR KALI KO REHA KARO.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Manager: “Do you know anything about this fax-machine?”
Executive: “A little. What’s wrong sir?”
Manager: “Well, I sent a fax, and the recipient called back to say all she received was a blank page. I tried it again, and the same thing happened.”
Executive: “How did you load the sheet?”
Manager: “I didn’t want anyone else to read it by accident, so I folded it so only the recipient would open it and read it.”
by Pak101.com (few years ago!)
Ek larka aur ek larki date per jaatai hain. Dono bhohut hi romantic mood mai hotai hain. Larki nai phir barai pyaar se larke sai poocha,
"kya tum shadi ke baad bhi mujse itna pyaar kero gai" Larkai nah jawab diya "haan agar tumhare husband koh itraaz nah ho to"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji : Motor bike se bade jor se aatein hai aur niche gir jate hai.
Public sab aakar uper uthake puchne lagte hai, ?sardar ji kaise ho??
Sardar : Arre arre chodo bhai aap logon ki dimag kharab ho gaya hai kya.
YE MERA UTARNE KA STYLE HAI
by Pak101.com (few years ago!)
Sholey ki team ne IPL me part liya,Gabbar ke bowler ne 20 Over me 150 run diye aur extra me 200 run diye
Batao kyun?. . . . .. .. . .. . . .
Kyunki wicketkeepar thakur tha..:)
by Pak101.com (few years ago!)
Mathematics and Women r similar
as
They both are complicated but,
Maths is better since it has Logic at least..;-)
by lescol (few years ago!)
Sardar orders pizza.
Waiter : Sir shd i cut it into 4 pieces or into 8 ?
Sardar: 4 hi karde 8 khaye nahin jayenge.
by Tanveer Hussain (few years ago!)