Ken chicken

A chicken crossed the road and met James Bond,
'What's your name?'
asked the chicken,
'Bond, James Bond.
Whats yours?',

'Ken, Chick Ken.'

by Muhammad Zeeshan (few years ago!) / 819 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

TEACHER: Ek Aisa SentenseBatao

TEACHER: Ek Aisa SentenseBatao Jis Mein URDU , HINDI ,PUNJABI Aur ENGLISH Ka SahiUse Hua Ho ….…......

SANTA : ISHAQ DI GALI VICHNO ENTRY …. =P =D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Bachcha road pe kutta lekar ja raha tha

1 Bachcha road pe kutta
lekar ja
raha tha
Police wala(haste huye)
Beta
apne bhai ko lekar kaha
ja rahe
ho
Bachcha-police me
bharti
karwane

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar ko DRIP Lagi Thi

Sardar ko DRIP Lagi Thi

Jb DRIP Khtm Hony Lagi Tou Us Ny Apne Bhai Sy Kaha"Jao Sister Ko Bula Lao"

Wo 3 Din BaadPunjab Se Apni BEHENKo Le Aaya ... ;-

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar : What is the name of your car ?

Sardar : What is the name of your car ?

Lady : I forgot the name, but is starts with "T".

Sardar : Oye Kamaal ki gaadi hai,

Tea se start hoti hai. Hamaara gaadi petrol se start hoti hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Salesman:Sir,Ap Cockroch K Liye Powder Loge Kya?

Salesman:Sir,Ap Cockroch K Liye Powder Loge Kya?

Sardar :Cokroach Ko Itna Laad Pyar Nai Karte Aaj Powder Denge To Kal Sala Lipstick Mangega

by Tanveer Hussain (few years ago!)
After Finishing Mbbs

After Finishing Mbbs
Sardar Starts His Practise!

He Checked His First
Patient’s Eyes,Tongue & Ears By Torch &Finally He Said Battery Ok

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan got jo telenor call centre

Pathan got job in a telenor call centre. Customer: telelenor sim blocked what to do?

Pathan: dont take tension remove telenor & put warid sim. Thank you for calling ufone

by Pak101.com (few years ago!)
Prove that things

Teacher: Prove that things
compress with cold & expand with heat.
Student: Sir, garmiyan ch chuttiyan 45 hoti hain
aur sardiyon me sikud ke 7 reh jati hain!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
pathan

1 Pathan Ko Road pe say 100 Rupay Ka note mila
Jis par likha tha,,
.
.
. "Eid Mubarak"

PatHan Ne Note Pocket mein dala or Bola


"khair Mubarak" ;p : )

by Abdul Basit (few years ago!)
Santa hospital mein ek nurse se

Santa hospital mein ek nurse se kehta hai i love u,tumne mera dil chura liya,Nurse Sharmakar:chal juthe dil ko to haath bhi nahi lagaya humne to kidney churayi hai..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook