Train main sawar gulu
Train M Sawar GOLU:Thookna H,Kaha Thooku
MOLU:Agle Aadmi Ki Jaib Me Thook
G:Use Pata Chala To
M:Jb Maine Teri Jaib Me Thooka To Tuje Pta Chala
Tha
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 923 views
Similar Jokes
m not at home, so plz send me a load 30 rupes, or
share me waiting plz yar
.
/
.
/
.
.
Agr es tarah k koi msg kre to samj lo k jhoot bool
raha hea.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
3 women:
Topic: Husbnds se kaam krwana
American:
maine husbnd se kaha k ainda khana tum pakao gy
2nd din us ne kuch na kia
3rd din usne rost bna lia
German:
maine husbnd se kaha k ainda ghar ki sfai tm kro gy
2nd din wo chup raha,3rd din pora gar saaf tha
pakistani:
maine un se kaha k ainda kapry tum wash kro gy,apne sab kam khud kro gy
agly din mujhy kuch nazar na aya
2nd din bi kch nazar na aya
3rd din aankh ki sojan kuch utri to kch nazar aya..:-
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar In Bio Practical Exam
Examinar:
See Bird’s Leg & Tell Me Its Name
Sardar:
I Don’t Know
Examinar:
U’ve Failed.What’s Ur Name?
Sardar:
See My Leg & Tell My Name
by Pak101.com (few years ago!)
Dukh is ka nhi k hamari light nhi hy Khushi is bat ki hai k kisi ki bhi nahi hai..:-) hahaha ( ',')/ <)) bally bally / > Is prcham k saye talay hum ek hain. Hm aik hain 8-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Colgate se daant saaf karne ka,
Pepsodent se majboot karne ka,
Babool se fresh karne ka..
Agar fir bhi safed nahi huye to..
Bindass HARPIC use karne ka..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Ladki ne Apna Result Dekha aur boli...
.
Kya?
Mai Fail Ho gayi ..
aur Wo bhi English mein?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UNPOSSIBLE! :P
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar & his wife filed an application for divorce.
Judge asked :
How will you divide, you have 3 children?
Sardar replied :
Ok! We will apply next year.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
After robbing d Bank, robber 2 clerk: Did u see me robbing?
Clerk: Yes.
Robber shot him dead & asked d next clerk: Did u?
2nd clerk: No, But my wife saw u!
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ne Ek Din Santa Se Puchha Pappu: “Daddy Aapki Love Marrige Hui Thhi Na?” Santa Hairan Ho Gaya Aur Pucha: “Haan Be, Par Tujhe Kaisi Pata?” Pappu: “Kyunki Aapni Shadi Or Meri Date Of Birth Mein Sirf 4 Months Ka Farq Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Beggar: Oh sundari, andha hoon, paanch rupya de de
Santa to his wife: De de, De de, tujhe sundari bola hai to har haal main ye andha hai.
by Pak101.com (few years ago!)