Sardar ka interview
Sardar Went to Microsoft
Office for interview.
Interviewer: Tell me any
4 Versions of java?
Sardar:Mar java,,Mit java,,
Lut Java,,Mai sadkay Java,,
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
bari mushkil k bad pehli bar hamary ghr wo i thi
FARAZ
.
.
.
... .
Ami boli:
jao beta behan k liyay samosy le aao
by Pak101.com (few years ago!)
Snta: Arrange Mariage se achi Luv Mariage Q hoti h..?
.
.
... .
Bnta: Saale, Qki Anjani "BH00TNI" se toh,
Jaani Pehchani "CHUDAIL" hi achi hoti h!
by Pak101.com (few years ago!)
Pyar Kya hai.. ??
P: Phone Karo =Paise ki barbadi
Y: Yaad Karo= Dimag ko tension
A: Azadi Kho Do = Kahin Aur mat dekho
R: Rona Dhona Saho = Kabhi mat hanso..
Toh tension mat lo yaar,
Mat karo Pyar vyaar.. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhikhari: 50 Rs. dedo sahab girlfriend ko phone karna hai….
Sahab Apni Girlfriend Se:
Dekho, bhikaari bhi apni girlfriend se kitna pyar karta hai…. “True Love”
Bhikhari: Nahi nahi sahab, usse pyar karne ke baad hee main bhikaari bana hoon…
by Pak101.com (few years ago!)
A man asked sardar how was ur english paper
sardar replied it was fine but i forgot third form of think so i thought and thought and i finally wrote thunk
by Nilesh Kumar (few years ago!)
SANTA in court(sad): Bachpan
me agar maa ki baat suni hoti to aaj yeh din na dekhna
padta.:(:'(
JUDGE: Kya kehti thi maa?:/
SANTA: Judge sahab aap bhi
kya baat kar rahe hoo
Jab baat hi nahi suni to kaise bataau ki kya kehti
thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Pathan se:
Khan sahab ap larki k bajaye larko se sex kyun karte hain,
Pathan: O sardar ji
Mard ka muqabla Mard se hona chahiye.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek police Inspector ke ghar chori ho rahi thi.
Wife: Utho ji, ghar mein chori ho rahi hai.
Police Inspector: Mujhe sone de, main iss time duty par nahi hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa went to temple & saw people puting coin in box & praying
Santa: Wow! How amazing. People are talking to God through coin phone without receiver
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek sardarji khaali katoray mein roti duba kar kha rahay thay.
Waitor ne dekha to poocha: Aap ye kya kar rahe hein?
Sardarji: Mein maths ka teacher hoon.
Mein ne daal suppose ki hui hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)