Boy Vs Girl Talk
Boy to a careless girl: I Love u !
Girl: Ha Ha
Boy: I will die for u !!
Girl: Ha Ha ha
Boy: I will buy a diamond ring for u
Girl: Awww.. really!! Promise ????
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy: HaHa Hahahahahahhahahahahahahaha
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 978 views
Similar Jokes
Santa: Mujhe shadi me BMW mili hy,
Banta: Par tumhare pas to koi car nhi,
Santa: Aby ghadhe BMW ka matlab hy, BOHAT MOTI WIFE.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tumhari zindagi mai sab se zada kis book ne madad ki ha?
Student: Mere Papa ki cheque book ne.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son : abbu g mein ne suna ha k maa baap ko dekhne se sawab milta ha.
Father: jis tarah tu chup chup k dekhta ha kaminay us tarah dekhney se gunah milta ha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Kanjoos 14th floor se neeche gira
Girte waqt usne apni ghar ki khirki me apni wife ko
roti pakate hue dekha, to chilla k bola
MERI ROTI NAHI PAKANA!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar teacher nai exam ke liye Question. Paper banaya..
Paper dekhte hi saare bachche behosh ho gaye ..Question. thy :-
1. China kis Desh me hai ?
... 2. 15 Aug kis Date ko Aati hai ?
3. Green Rang kis Colour ka Hota hai ?
4. Tamatar ko Hindi may kya Bolte hai ?
5. Mumtaz ki Qabar main Kaun Dafan hai ?
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: ap apnay best freind ki BV k janazay pay nahi gay.
Husband:kis moo say jaon.
wo mujay 3rd BV K janazay pay bula raha hai
Aur
Mein ne1 dafa b nahi bulaya
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Girl Fasi Laga Rahi Thi
GOLU Ne Window Se Dekha, Socho GOLU Kya Bola
Hoga?
Sirf Latkne Se Height Nhi Badhegi Mumy Ko Bolo
COMPLAN Pilaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: What r the people of Turkey called? Student: I don't know. Teacher: They r called Turks. Now What r the people of Germany called? Student: They r called Germs.
by khalid hussain (few years ago!)
Pathan: Tumhara Pen me Ink nahi hai kia?
Girl: andhe ho kia?Chal to rAha hai,,
Pathan: Acha to Phir apna number likh k dikhao,<(',')/' />
O teri kher_/ / bchi sy nmbr leny ka nia treqa.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Once During The Tea Break
Between India And Pakistan Match….
Afridi Wanted Biscuits Wid His Tea…
Inspite Of Asking Sachin For The Biscuits
Who Was Close By To The Biscuits Plate…
He Called Inzy Who Was Standin Far Away….
Why So…?
Socho…..
Socho Socho………
Coz “Haq Se Mango Priya Gold”…
by Pak101.com (few years ago!)