Aik Dr, Sheikh k pechy bhag raha
Aik Dr, Sheikh k pechy bhag raha tha logun ny
pocha kia hoa. Dr ye Kanjoos 3 bar Brain k operation k
liy aya ha N tind kra k bhag jata hai
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1141 views
Similar Jokes
A girl was standing at bus-stop covering her face with a scarf.
A Passer-by: "HI SEXY!"
Girl: "DAD... its me!"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Batao Is Dunya Ka Sab Se Shareef Insan Kon Hai??
.
Pathan: Yara Ab Hum Apni Tareef Khud Kese Ker Sakta Hai.. :-)
.
Sardar: Acha Batao Sab Se Be-Emaan Insan Kon Hai??
.
.
Pathan: Yaaaar, Ab Hum
Tumhara Naam Lega To Tum Hum Se
Naraz Ho Jaye Ga.. ;-p :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher, gul khan tum class mein topi kiun phan kar aay ho
Gul khan, teacher kisi ko pata na chalay kay mery dimag mein kia chal raha hai…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
kya meri nak tedi hai. ankhen mendki jesi hai. surat se besharm lagta hoon, pagal hoon akal nahi mujhe… phir kise ne aisa kiyo kaha meri surat tumse milte hai………….?
by Pak101.com (few years ago!)
Doctar Pagal Se
Tum Pagal Kaisy Huway
Pagal:
Main Ne 1 Bewa Se Shaadi Ki
Uski Jawan Beti Se Mere Baap Ne Shaadi Kar Li
Youn Meri Wo Beti Meri Maa Ban Gae
Un K Ghar Beti Hui To Wo Meri Behn Hoi
Magr Main Uski Naani Ka Shohar Tha Is Liye Wo Meri Nawasi B Hui
Isi Tarha Mera Beta Apni Daadi Ka Bhai Ban Gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Kid: I want To marry my Grandma!!!
Dad: What You Want to marry My Mom Stupid!
Kid:- Why not ? You have married mine
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan UK gaya,
Airport per Immigration Officer: What is your name?
Pathan: Umar Daraz Khan
Officer: Say in English
Pathan kuch sochne k baad
Long life khan.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar:
I really like u.
Girl:
Meri chappel ka size pata hai na?
Sardar:
Lo kar lao gal,
friendship hoi nae,
farmaeshaan shuru.
by Pak101.com (few years ago!)
Define Biology and Sociology?
.
.
.
.
.
If New Born Baby Looks Like His Father It’s Biology,
If He Looks Like His Neighbor Then It is Called Sociology.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar and his wife applied in court 4 Divorce
Judge: How will u divide, u have three kids.
.
Sardar:ok, we should next year !
by Mazhar Khan (few years ago!)