Engineering Collage Se Tum Kya Samajhte Ho
Teacher: Engineering Collage Se Tum Kya Samajhte Ho.
Pappu: Jab 12th Main acche Marks Aane Par Punishment Nilta Hai, To Engineering Collage Main Jaana Padta hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 916 views
Similar Jokes
Dost Pathan Say: APRIL FOOL Manaya? Pathan: Haan Dost: Kis K Sath?
Pathan: Biwi K Sath, Hum Ne 3 Bar Talaq Dia Jab Wo Pareshan Hui To Hum Bola “APRIL FOOL”;)
by Pak101.com (few years ago!)
Jab boys vomit tab parents says kaminey kaha kha kar aaya tha,
Jab girls vomit tab parents says kaun tha woh kamine,
Moral of the story: jovi vomits boys are always kaminey.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : yeh kaisa signature hai ????
''@@@@@@@@@''
.
Student : teacher , yeh meri mummy ka sign hai =)
.
Teacher : naam kya hai mummy ka ????
.
Student : her name is JALEBI BAI =)))
hahahahahahahahahahah
by Pak101.com (few years ago!)
1 admi ka gala kharab ho gya tow raat ko 3 bajy doctor k ghar gya bell di ore dard ki waja sy ahista sy bola doctor sahab hein???
doctor ki b.v ny b us sy ahista sy kaha ni hn aa jao!!!!
by sarmad abbas (few years ago!)
Sardar angraiz se:hum ne 1 aisi cheez bnai hy jis se insan dewar k aar paar daikh skta hay.
Angraiz hairan ho krwoh kya ??
Sardar"MORI"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 pathan baal
katwane gaya.
naai bola: khan
saab bal kese
katon? .
pathan: bilkul
khamoshi se, ham
ko shor pasand
ni ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pyaz ne kobi k 7 shadi ki
Dusre din aalu ne pucha: kaisi gayi paheli raat
Pyaz:Aare yar kaheki raat.
1-dusre ko kholte-kholte hi subh ho gayi..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:-ye chaaku kyon ubaal rahe ho?
Banta:-aatnhatya karne ke liye.
Santa:-to isme ubaalne ki kya zaroorat hai?
Banta:-are yaar kahin infection na ho jaae.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek tou tum shrmatey bohat ho
Ager baat krey koi tumse tou itraatey boht ho
Dil chahat hai koi sms na karon tum ko
Per suna hai tum sms parh k muskuratey boht ho…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Mere BV Zero meter hai.
Banta: Tujhe kese pta?
Santa: Shadi se pehle 4 logo ne check kr k muje Batya tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)