farq kya hai
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?
Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya
by Abdul Hannan (few years ago!) / 845 views
Similar Jokes
Nikah K Bad Dulha: Fees? Molvi: Bv Ki Khubsurti K Mutabiq Dedo Dulha Ne 10 Rupay De Diye Achank Hawa Se Lrki Ka Ghunghat Uth Gya Molvi: Baqaya To Lelo Bhai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Bike chala raha tha
Santa PRAD0 wale se:Kabi Bike dekhi hey?
PRAD0 wala:Ja apna kaam kar
...
Santa phir PRAD0 k brabar aya or bola:Kabhi Bike dekhi hy?
PRADO wala:Pagal hey kya meri 40 lakh ki gadi or muje Bike se jala raha hy!
Kuch dair baad PRADO wale ne dekha Bike udhar padi hey or Santa kahin pada hey
PRADO wala:Ye kya hua?
Santa:Kabi bike dekhi hy?
PRADO wala ghusse se bola:Haan dekhi hey bol ab?
santa:iska BREAK kidher hota hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor sahab ek mareez ko dekhtey hi boley, “Aap ko to ainak ki zaroorat bohat arsey sey thee, laikin aap nazar test kerwaney aaj aaey hein”
“Kamaal hey”, mareez ney hairaan ho ker kaha, “Aap ko yeh baat muaina kerney sey pehley hi maloom ho gyee, aap yaqeenan intehai tajarba kaar doctor hein”
Doctor: “Is mein tajarbey ki koi khaas baat nahi, agar aap bahar laga hua board parh saktey to aap ko maloom ho jaata key mein mahir-e-imraaz-e-niswaan hoon”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A boy was going with his girlfriend.
Friend asked: Who is she?
Boy: My cousin
Friend: Last year she was my cousin
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ki Cheque Book Kho Jati Hai, Woh Sochta Hai Ki Bank Ja Kar Bank Manager Ko Bataya Jaye,
Pathan Bank Jata Hai Aur Rote Hue Bank Manager Ko Bolta Hai.
Pathan: “Sir, Meri Cheque Book Kho Gayi Hai”
Bank Manager: “Saavdhaan Ho Jaao, Koi Bhi Tumhare Cheques Par Sign Kar Sakta Hai”
Pathan: “Ohhh Sir, Main Pagal Nahi Hoon, Mene Pehle Se Hi Saare Cheques Par Sign Kiye Hue The“
by Pak101.com (few years ago!)
Doo sikh platform per train kay pechay bagg rahay
thay, aur train kay loog unhain josh dila rahay thay
shabash sardar jee. Un mein say akk train per char
jata ha, too loog khub shabahsh daytay hain, jub us
ka breath controll main ati ha to wo kahta ha main
to chornay aya tha sawari to station per rah gyee.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
New GenEration:
1 orat ne 5 Sal k Bache ko Cigrate Pite Dekha to bache se Kaha:
Kia Parents ko Maloom hy k Tum Cigrate Peete ho?
...
BACHA: Dhoowan Chhorte hue,,
Mohtarma!
Kia ap k shohar ko maloom hy k ap ek ghair mard se baaten kr rhi hain?:-D
Kaka rocked...
Aunty shocked
by Pak101.com (few years ago!)
Sonu-Tune Uss Ladki K Liye Cigratte Chhodi
Monu-Ha
Sonu-Daru
Monu-Ha
Sönu-To Shadi Q Nahi Ki
Monu-Itna Sudhar Gaya Tha Ki
Uss Se B Achi Mil Gayi..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A boy has a lot of fun with her girl friend and has a great time too…
After that he find a boy’s photo in her bag and replied “Is he your Ex-Boyfriend”
Girl kissed the boy and said “No it’s me before my surgery”
by Pak101.com (few years ago!)
MAMU :Chand toh raat ko nikalta hai, aaj din mein
kaise nikal aya?
GIRL :Ullu to raat ko bolta hai, aaj din mein kaise
bol pada? .
by Tanveer Hussain (few years ago!)