tmhari yad mao
Hum nay tumhari yad mai ro ro K tub bhar diye
.
.
.
.
.
.
Aur tum bewafa aye aur un say naha kr chal diye....!:-(
by @irha@ (few years ago!) / 861 views
Similar Jokes
Sardar Ji Ne Apni
Girlfriend k Kaandhe
Per Haath Rakha Aur
Dheere Se Bole - "I
Love You"
Girlfriend - "Zor Se
Bolo"
Sardar Ji - "Jai Mata
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy : Can I Hold Ur Hand ?
Girl : NoO
Boys : Why sOo ?
Girl : B’coz It Hurts When U Leave It.. :/ :/
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy 2 Girl= tumhara naam Kya h?
Girl=Mina
Girl to Boy tumhara?
Boy=kamina
Girl=jhut mat bolo
Boy=Tu 2min pass me baith k dekh le
Tu ye hi bolgi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: O banno car ki speed itni kyon badha di?
Banno: Oji car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!
by Pak101.com (few years ago!)
Jisko FARAZ ne chaha woh kisi aur ki hogai
wah wah wah
Jisko FARAZ ne chaha woh kisi aur ki hogai
.
Lo Dadso yaro, Pepsi aj to fair 70 di hogai ;-) :-P :-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girlfriend to Boyfriend: Mera ladla, mera pyara, mera chhona, mera gugla.
Muj se shadi karoge? Bolo baby, bolo na!
Funny Boyfriend: Tum mujhe propose kar rahi ho ya adopt ?
by Pak101.com (few years ago!)
Oooooooooooooooo!!!Huzoor bhad mein gaya tera suroor,
Surat se tu lagta khajoor,
Bidi Ki Factory ka majdoor,
Chal Ho jaa Dooooor,
Saale Langoor.
by Mazhar Khan (few years ago!)
What it Really Means...
WWW = World Wide Wait
ISDN = It Still Does Nothing
SCSI = System Can't See It
DOS = Defective Operating System
IBM = I Blame Microsoft
PENTIUM = Produces Erroneous Numbers Through Incorrect Understanding Of Mathematics
BASIC = Bill's Attempt to Seize Industry Control
APPLE = Arrogance Produces Profit-Losing Entity
by Pak101.com (few years ago!)
Miss: Aaj Tum Late Q Aae?
School 7 baje Shuru Hota Hai Fir der Q Ki?
Kid:Miss,Aap Meri Itni Fikar Mat Kiya Karo Log Galat Samajhte Hai.!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Pathan: Tum ne home-work kion nahi kia?
.
.
Pathan: Sir hum hostel mai rehta hai
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)