App k bachy ki taang katni pre ge
Doctor“App k bachy ki taang katni pre ge
”Sardar“Pehle btana tha mein bache ke new shoes na leta”
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1139 views
Similar Jokes
Teacher: Cheel ko English Main kya Kehte hain?
Pathan: Eagle.
Teacher: Agar Cheel Beemar Hojaye to?
Pathan: Illegal
by Abdul Hannan (few years ago!)
An Intelligent Wife Is One
Who Makes Sure She Spends
So Much
That
Her Husband
Can't Afford Another
Women" :P
by Abdul Rehman (few years ago!)
Doctor:Ap bilkul mairi 3 bewi ki tarha lag rahi
ha.....
Girl:Oh Really!!!
Doctor:yes
Girl:waisa ap ki ha kitni beewiya?
Doctor: 2...........
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Choohay Bike pe Ghoom rhy thy.
1 hathi ne lift mangi..
Itnay me 1 choha khara ho k bola..
Dekh lay Phir teri MAA Kahy gi k Lafango k sath ghom ra tha.:D;)
by Pak101.com (few years ago!)
A good leader is a person
who takes a little more than
his share of the blame
and
a little less than his share of the credit.
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek Pathan Airhostess se: "Aapki shakal meri BV se bohat milti hai."
Airhostess ek zor daar thappar us pathan kay mun par marti hai.
Pathan:"Aadat bhi bohat milti hai."
by Abdul Hannan (few years ago!)
Us ne kaha k mere ishaq me fanaa ho jaao
faraz
me ne kaha mere pepar hone wala hai dafa ho jao.
by Sabir shah (few years ago!)
The principal had a problem with some girls who
were starting to use lipstick. When applying it in
the bathroom they would blot their lips on the
mirrors, leaving lip prints.
Before it got out of hand, he thought of a way to
stop it. One day he gathered together all the girls
who wore lipstick. He then took them into the
bathroom and lectured about how hard it was to
clean the lipstick off the mirrors. The principle
then asked the custodian, who was present, to
demonstrate.
The custodian took a long handled brush, dipped it
into the toilet and vigorously rubbed the lipstick
off the mirror.
From that day forward, the mirrors stayed lipstick
free.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mazak ki bhi ek Had
hoti
hai...:-/
.
.
.
.
.
.
.
.
Aaj apni hi dost ne class
room me keh diya...
.
.
.
.
.
.
.
.
"ParhNe De YaaR...!! :p
by Pak101.com (few years ago!)
Father:ap history k paper me fail kiun howe ho?
Son:dad us k tamam sawalat meri padaish se pehlay k the.
by Sabir shah (few years ago!)