Phatan train me su su kr k aya
Phatan train me su su kr k aya..
BV:Ap ka pyjama geela kyu hy?.
Phatan:Toilet mein likha hy“Jisam ka koe b hesa bahir na nekale”
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 867 views
Similar Jokes
Hanso Khelo Naacho Gao
Duniya Ki Parwa Mat Karo
Q K…
Duniya Janti Hai
K… Pagal Aisi Harkatein
Karte Rehte Hain
by Pak101.com (few years ago!)
police to sharabi-:
kahan ja raha hai be,
sharabi daru pine se hone wale nuksaan par
parvachan sun ne ja rha hoon,
police itni raat ko koun deta hai parvachan,
sharabi meri biwi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Le wapda: yeh bass last month hai loadshedding ka
Le awam: wow great! yani us k baad bijli ni jaye gee?
Le wapda: ni, phirr bijli khatam ho jaye ge
le awam
by hearthackervsgirls (few years ago!)
bivi pay hakoomat KaRNa koi mardangi naheen hai
mardangi to yeh hai kay bivi ko mar kay us pay hakooma ki jay
professor khapay ki katab
" haan main kutta hoon" say iktibas
by Abdul Sami (few years ago!)
# Lo G! Ab Peshawar K Pathano Ne Ek Aur Faisla Kya Hai.
.
.
Agar Saudi Arab Main Baarish Hogi To.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Peshawar K Saray Pathan Chhatri Le Kar Ghoomain Gay.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain
Dr: yeh dawa aaj se kha lena
Pathan: kal se kha lun
Dr: kyun?
Pathan: aaj final hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baniya Marte Waqt…
Sunti Ho ?
Wife: Bolo, Mein Yahin Ho…
Aur Pappu aur Pinki?
Yes, Papa Hum Bhi Yahi Hai…
Baniya: Toh Paas Ke Kamre Ki Light Aur Fan Toh Band Karke Aatey
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Waiting At Bus Stop.
One Gentleman Came By Two Wheeler And Asked:
“You Want Lift.?”
Sardar Says: NO Thanks,
My House Is On Ground Floor.
by Pak101.com (few years ago!)
"The difference between divorce and legal separation
Is that legal separation gives a husband time to hide his money."
by Pak101.com (few years ago!)
Zarin aur Katrina dono hi 1 jaisi aur gori hai kyu Socho Socho Nahi pata na kyuki dono k naam me Rin aata hai Rin de chauka dene wali safedi
by Pak101.com (few years ago!)