hum kisi ki dosti kay muntazir nahin

Hum Kisi ki Dosti k muntazir nahi hain,
‘Faraz’
Jo Humain chor kr jaye ga Wo INSHaLLAH
Ramaan main Sahri time peeppa hi Wajaey ga…

by Abdul Hannan (few years ago!) / 992 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Usko paane ke liye mein bhagvaan s

Usko paane ke liye mein bhagvaan se bhi lad leta!.
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
par phir maine socha,
.
.
.
.
.
Exams ka time hai!
Bhagvaan se panga thik nahi!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kaka Fruit Chat

1 Bache Se 1 Admi Ne Poocha
K Tumhare Abbu Kia Kaam Karte Hain?

Bacha:KFC K Malik Hain

Admi: KFC Ka Kia Matlab Hai?

Bacha: Kaka Fruit Chat…

by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan 2nd Pathan Se

1 Pathan 2nd Pathan Se Puchta Hy K, Yara Kya Tm Ne Generator Ma
Petrol Ki Jaga COCACOLA DALA HY?

2nd Pathan; Nhn Yara
1st Pathan: To Yeh Brrrr Brrrr Q Krta Hy?

by Pak101.com (few years ago!)
Once James Bond Met A Dog In A Jungle

Once James Bond Met A Dog
In A Jungle & Said

I Am Bond…!!
James Bond…!!

&
The Dog Bites Him
& Replies

I Am Kutta…!!
Pagal Kutta…!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mai to itne mushkil catch bhi

Mai to itne mushkil catch bhi pakar leta hun

,

FaRaZ.

.

Par mene to aj tak ye nahi kaha k WORLD CUP k liye mujhe bhi sath le chalo.

by Pak101.com (few years ago!)
High alert

Police high alert k time Santa ke ghar talasi lene
gai.
Police-Khabar h k apke ghar me Vishfotak samgri
h.
Santa-"Sir" vo maike gai hui h.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boyfriend: Main Tumhari

Boyfriend:
Main Tumhari Roz Roz ki
Farmaishon se Tang Aa kar
'Khud Kushi' kar Raha hun.. =/

... Girlfriend:
Achha.. 1 White Suit to Dila do,
13vee pe Kya Pehnungi ?!!? =D

by Pak101.com (few years ago!)
Motorway police

Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side waly
board pe likha hy:
YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA
HY ;->

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hmare Ghar Sunday Ko

Hmare Ghar Sunday Ko Zarur Aana

Hum Ap ko

Zarda Pulao

Cold Drink

Matar Paneer

Gulab Jamun

IceCream

Se Hone Wale NUKSANAT K Bare Me Batayenge...-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 liter khoon

Macchar ne 1 admi ko kata

Admi:
Din me b kat rahy HO
.
.
.
.
.
Macchar:
Kya karo Ghar ma behen ki shadi Hy Or Larky walo Ne 1 liter khoon jahez Me Manga hy;-)

by Engineer Rizwan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook