hum kisi ki dosti kay muntazir nahin
Hum Kisi ki Dosti k muntazir nahi hain,
‘Faraz’
Jo Humain chor kr jaye ga Wo INSHaLLAH
Ramaan main Sahri time peeppa hi Wajaey ga…
by Abdul Hannan (few years ago!) / 992 views
Similar Jokes
Usko paane ke liye mein bhagvaan se bhi lad leta!.
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
par phir maine socha,
.
.
.
.
.
Exams ka time hai!
Bhagvaan se panga thik nahi!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Bache Se 1 Admi Ne Poocha
K Tumhare Abbu Kia Kaam Karte Hain?
Bacha:KFC K Malik Hain
Admi: KFC Ka Kia Matlab Hai?
Bacha: Kaka Fruit Chat…
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan 2nd Pathan Se Puchta Hy K, Yara Kya Tm Ne Generator Ma
Petrol Ki Jaga COCACOLA DALA HY?
2nd Pathan; Nhn Yara
1st Pathan: To Yeh Brrrr Brrrr Q Krta Hy?
by Pak101.com (few years ago!)
Once James Bond Met A Dog
In A Jungle & Said
I Am Bond…!!
James Bond…!!
&
The Dog Bites Him
& Replies
I Am Kutta…!!
Pagal Kutta…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mai to itne mushkil catch bhi pakar leta hun
,
FaRaZ.
.
Par mene to aj tak ye nahi kaha k WORLD CUP k liye mujhe bhi sath le chalo.
by Pak101.com (few years ago!)
Police high alert k time Santa ke ghar talasi lene
gai.
Police-Khabar h k apke ghar me Vishfotak samgri
h.
Santa-"Sir" vo maike gai hui h.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boyfriend:
Main Tumhari Roz Roz ki
Farmaishon se Tang Aa kar
'Khud Kushi' kar Raha hun.. =/
... Girlfriend:
Achha.. 1 White Suit to Dila do,
13vee pe Kya Pehnungi ?!!? =D
by Pak101.com (few years ago!)
Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side waly
board pe likha hy:
YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA
HY ;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hmare Ghar Sunday Ko Zarur Aana
Hum Ap ko
Zarda Pulao
Cold Drink
Matar Paneer
Gulab Jamun
IceCream
Se Hone Wale NUKSANAT K Bare Me Batayenge...-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Macchar ne 1 admi ko kata
Admi:
Din me b kat rahy HO
.
.
.
.
.
Macchar:
Kya karo Ghar ma behen ki shadi Hy Or Larky walo Ne 1 liter khoon jahez Me Manga hy;-)
by Engineer Rizwan (few years ago!)