All cars get stop at my father hand point
First Pathan:All cars get stop at my father hand point
Second Pathan:Is he Big Officer ?
First Pathan:No he is in Traffic Police.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1294 views
Similar Jokes
Some 1 Wrote 2 Sardar
Agr Tum Zaheen Ho To Rs 100 Bhejo Hoshyar Ho To 200
Agr Dono Ho To 300 Bhejo
Sardar Sent Rs600 N Wrote
Oey Main Sabka Baap Hon
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi's Teacher: Dekho bacho ek sundar ladki road par ja rahi hai, ise punjabi me convert karo.......
Student: Oye Kanjro O vekho
"Pataaka"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Doctor Ke Paas Gaya,Doctor: Tum Duniya Ke Pehle Aadmi Ho Jo Pregnant Ho.Sardar Rote Hue: Main Logo Ko Kya Muh Dikhaunga, Meri To Abhi Shadi Bhi Nahi Hui.
by Pak101.com (few years ago!)
Texi Wala : Sir Sorry
Mai Meter Chalu Karna Bhul Gaya Tha Ab Kitna
Bhada Lu?
Santa : Oyye Praji
Koi Gal Nhi Mei B Apna Batva Bhul Gaya Hu!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A pathan for an exam had studied only one essay ‘FRIEND’,
but in the exam the essay which came was ‘FATHER’ .
He replaced friend with father in the essay and it read:
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladies Se Bhari Bus Ka Bada Boori Tarah Se Accident Ho Gaya,
Saari Ladies Mar Gayi,
Sabke Pati Ek-Ek Ghanta Roye,
Santa Do Ghante Roya,
Kyun?
Kyunki Uski Wife Se Bus Miss Ho Gayi Thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Dimag ghuma dene wala
question:-
.
.
.
... Income Tax aur Callertune me kya
similarity hai..???
.
.
.
.
.
.
Dono ka paisa hum bharte hai,
Maza koi aur leta hai.! :D:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj Kal K Larkon Ka
Time Table..
TV 3 Ghante..
Facebook 4 Ghante..
Mobile 8 Ghante..
Friends 2 Ghante..
Aur Jab Parhaai Ka Time Hota Hai
To Kambakhat Neend Aa Jati Hai.. :-(
by Pak101.com (few years ago!)
1 Handsom boy class m aya Sari
Girls Dekhte hi diwani.
Lrky ne aate hi kuch kaha tu girls
behosh
.
Socho kia kaha?
.
.
.
.
.
.
.
Baji jaga dein jharru lgani hai..
by haleema sadia (few years ago!)
Santa: So, you are distantly related to the family next door,
are you?
Banta: Yes,
their dog is our dog’s brother.
by Pak101.com (few years ago!)