nakili ankhoon say
Nashili aankho se wo jab hamein dekhte hain,
hum ghabraakar ankhen jhuka leite hain,
kaun milaye unn ankhon se ankhen,
suna hai wo ankho se apna bana leite hai.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 939 views
Similar Jokes
Santa Ki Kisi Wajah Se Fansi Ki Saza Hui Thi.
Jailer Ne Fansi Chadane Se Pahle Us Se Puchha
Jailer: “Faansi Se Pehle Kisi Se Milna Chahoge?”
Santa: “Haan, Biwi Se”
Jailer: “Kyun Maan-Baap Se Nahi Miloge?”
Santa: “Maan-Baap To Agla Janam Hote Hi Mil Jayenge, Biwi Ke Liye 21 Saal Wait Karna Padega“
by Pak101.com (few years ago!)
Intelligent Sardar
All Scientists Fail 2 Answer This
But Sardar Rocks
Q:-Which Liquid Thng Turns Solid On Heating?
?
?
Ans:- BESAN K PAKORAY.
by Pak101.com (few years ago!)
twinkle Twinkle little star,
teri girl friend gaye bazar,
us ko mil gaya MAJNO ka pyar,
ab tu beth ker makhiyan maaar
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan Ka Bacha Khushi Khushi Bhagta Hua Aaya..
Pathan: Kiya Hua.??
Bacha: Baba Aaj Me Ny Bohat Sary Paise Bachaye..
Pathan: Wo Kese.??
Bacha: Mere Ek Daant Me Dard Tha,
Me Wo Nikalwany Dentist K Pass Gaya,
Us Ny Kaha: "Meri Fees 500 Rupay Hai,
Tum Chahy Ek Daant Nikalwao Ya Sary.."
.
.
Phir Baba Me Ne Rs.500 Me
Saary Daant Nikalwa Diye.. :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji..
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Santa begum k liye Chhapal lene gaya
Dukandar:Santa ji size to batao
Santa:Yaar wo to mai bhul gaya
aisa karo mere kamar pe nisan dekhlo
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Change this sentence into Future Tense, "I killed a person"
.
Student: The Future tense is "You will go to a jail"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Sardar se kisi ny kaha,
INDIAN,
flag may tmhara kia hy,
Green4 muslim,
white4 christ,
orang4 hindu,
nothing 4u,
Sardar thught n rplied
OYE .. !
DANDA TERE PIYO DA AY!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:sarak pe golian chal rahi thi .
Is english me tarnslate karo.
Student:tablets were going on the road.
by Sabir shah (few years ago!)
sardar:Yar kal main Tennu kinni wari Cal keti par tu Phone nai chukya
SHEIKH:Kyn chukan?
Jera main 25
Rupay da gana
Lugwaya A
O tera Peo
Sunay ga?
by Pak101.com (few years ago!)