Light the cigar
Light the Cigar With the Heat Of Liver ..Their is Alot of Fire in Liver ..
Nahi Samjhay?????
Lo Urdu main Parho …
Biri Jalayele Jigar se Piyaa .. Jigar maa bari Aag hai …. :p
by A. Sami (few years ago!) / 894 views
Similar Jokes
Girl: Paros wali Aunty mujhe bohat tang karti thi.
Jab b kisi ki Shadi hoti wo mere
gaal kheench k kehti
"AB TUMHARI BARI HAI"..
Phir maine unki ye aadat khatam
karwa di.
Friend: Kaise?
.
.
.
.
Girl: Jab kisi ki death ho jati tou
main un k Gaal kheench kkehti.
"AB AAP KI BARI HAI".. :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Do pagal aik train mein safar kar rahay the pehlay pagal nay doosray pagal say poocha.
Pehla pagal: kia aap lahor jayeingay
Doosra pagal nahi mein Lahore jaonga.
Pehla pagal acha mein samjha aap Lahore jayein gay.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dunia me 3 jandaar aise hain jin ko sardi. Nai lagti
;1.bafani reech
2.penguin
3.wo khawaten jo shadi attand karne ja rahi hun.
by Sabir shah (few years ago!)
2 admi motor cycle par pankha ly kar ja rahe
they ,
Ek sardar ne dekh liya or 500 ki texi karwai or un
ke pichey lag gya, Kuch fasle par un ko roka or
donon ko 1,1 lagai or bola,
bijli agy nai labdi tusi
sakootaran te vi pakhey laey hoay ney!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Delivery ke waqt
Lady- God Ladka
Man- God Ladki
God- Shut Up
Dont Confuse Me
Varna aisa confuse item bana dunga ke
tum dono roage or wo tali bajayegae!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Super Bezti =D Larki:
mera bag 2500, sandal
2200 aur suit 3000 ka
hai.
Larka: bss karo, pahlay apnay
sir par dupatta sahi kar
lo 5 rupay wali poni
nazar aa rahi hai...:P
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan radio ly kr toilet gia
wife:Aj to mazy se tatti ki hogi
Pthan:khak mazy sy ki hy khara ho kr krni pari
Wife:Q?
Pthan:
Qomi Tarana shuro ho gya tha.?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tough Love
A dying man smells his favorite oatmeal raisin cookies cooking downstairs. It takes all the strength he has left but he gets up from the bed and crawls down the stairs. He sees the cookies cooling on the counter and staggers over to them. As he reaches for one, his wife's wrinkled hand reaches out, smacks his and she yells:
"No, you can't have those! They're for the funeral!"
by Mazhar Khan (few years ago!)
Larkay wale:
Aap ki beti kuch karti hai?
Larki ki amma…
Haan jii
MASHAALLAH
Rozana 3 rupee mai 500 sms krti hai..A.M.A
by Abdul Sami (few years ago!)
Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.
Santa: Saman b sath me hai.
Riskhewala:- Saman Free hai.
Santa:- Okay saman le chal maine padal aata hu.
by Pak101.com (few years ago!)