Aap bahut mote ho gaye ho.
Wife: Aap bahut mote ho gaye ho.
Santa: Tum bhi toh kitni moti ho gayi ho,
Wife: Main toh maa banne wali hoon!
Santa: Main bhi toh baap banne wala hoon
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1038 views
Similar Jokes
Define a GIRL:
The 1 who before going out for a party puts on
mascara,
eye shadow,
eye liner,
lipgloss,
glitter,
rouge,
blush,
kajal,
Wears the best dress wid heals,
accessories,
& Still asks:
"over to nai lg ra na"
Reply: "nai
GIRL: "yar jldi jldi men kch kiya hi nai?. Socha simple hi rehne dun."
.
.
Define a BOY:
The 1 who before going to party calls his friend & asks:
"Bhai, tu naha k ayega kia?"
Reply: "chal be! Meri barat hey kia" :-P :-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Mujhe Tou Aankhey
Band Karney Par Bhi Dikhayi Deta Hai
Banta: Achchaa, Kya Dikhta Hai?
Santa: Andhera
by Mohammad Ali (few years ago!)
Kal ka kam aj mat karo,
kiun k ho sakta hai kal wo kaam karna hi na pare h
by Sabir shah (few years ago!)
Kal wo mili mujhse
.
shaam ka waqt
.
bujhi-2 si
.
jhuki-2 si
.
jb maine pucha
.
udaas kyo ho?
.
itna pareshan kyo ho?
.
jhuka k palke
.
chupa k chehra
.
gale se lag k
.
ro-2 k thak k
.
.
.
.
.
.
.
.
lagi wo kehne
itna romantic msg
likha
tha tmko,
papa k numbr pr chala
gya....:-(
:-P:-P:-P:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Sara:
Kya apko pta hy?
Books saamne rakh k b na prhne wali bemari
Ka kya nam hy?
Chaudhary: aahoo!!! Begherati
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Hindu ki Lottery Mai PARIS ka Tour Nikla
Usne apni BV ko phone kya:
“Janu mere Sath Paris chalo gi?”
BV Khushi se boli:
“Yes, Bilkul, Paris Jana to mera khuwab tha, Zarur chalu gi. Par Aap kon bol rhe hain?”
by Pak101.com (few years ago!)
A mother-in-law explaining working 2 her newly married
daughter-in-law
I m Home Minister as well as Finance Minister of this house.
Ur Father-in-law is the Foriegn Minister.
My Son ur husband heads Ministry of Demand n Supply.
And my daughter i.e. ur husband's sister runs Planning & Developement Ministry.
Now u tell me which ministry wud u like 2 run?
Daughter-in-law instantly replied smiling, 'Dear mother-in-law! 'I wiill b the OPPOSITION LEADER..!!'Yay
by Mazhar Khan (few years ago!)
My Wife: Ahmed ki Dulhan kitne khubsoorat hai na?
Me: Yes buhut khobsoorat hai.
Wife: Sharam karain.
Me: -.- :(
by @irha@ (few years ago!)
Gang of SARDARS broke a Bank.
Instead of cash they found Botles full of Chilled
Red Wine,
&
&
&
&
&
Happily they drank went away.
Next day Headline aai: Blood Bank lutya gya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jija: sali ji, aapke yahan ki sabse mash-hoor cheez kaunsi hai?
Sali: jija ji, jo mash-hoor thi, usey to aap le gaye!
by Pak101.com (few years ago!)