Bahu: Maaji yeh abhi tak nahi aye,
Bahu: Maaji yeh abhi tak nahi aye, kahi koi dusri Aurat to nahi hai?
Saas: kalmuhi hamesa ulta sochti hai aisa bhi toh ho sakta hai kisi truck k niche a gaya ho....
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 897 views
Similar Jokes
Ek student ne tamam sawalon k sahi jawab diye magr osy fail kar dia gya. Sawalon k jawab ye the
.
1.Tipu sultan kis larai man shaheed hoy?
Ans: apni last larai mn
.
2.Aelan-e-azadi par dastakhat kahn hoye?
Ans:safhay k aakhir mn
.
3 .Talaaq ki bari waja kia hoti he?
Ans: shadi
.
4 .daryae sind kahan behta he?
Ans:zameen par
.
5 .Aap 8 logon mn 3 aam kesy divide karen ge?
Ans:milk shake bana kar
;-(;-(theek to bataya tha .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher Pathan se:
Btao Pine Apple aur coconut k Tree Me kiya Similarity hai ?
Pathan (kaafi Dair sochne k Baad)
Dono Pe Amrood nai lagtay !!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Banta ki khoob pitai huyi.Par Q?Q ki Dono B’Day party me muft ka khana khatepakde Gaye aur kehne lage:...“Hum Ladki walo ki taraf se hai” :P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Found Answer 2 d Most Difficult Question
Ever
What Comes 1st dT Chicken Or Td Egg? O Yaar
Jiska Order Pehle Doge
Vo Aayega!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
When a Girl Accepts Your Friend Request
it means she accepted Your "Friendship" Not Your "Proposal"..
When a Girl sends you a Friend Request
it means She wants to be your Friend not Your Girlfriend.
When She Tag you
it means she wants to share her Thoughts with You
'n not that She's Lost in Your Thoughts..
When she comments on Your status
it means She's just being Social 'n not Flirting..
When She Like Your comment
it means She like Your Comment not You. !
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Director to actress:
tumhe 4 gunde pakrenge
aur hero bachane ayega
...
Actress: Hero Kaun hai?
Director: Emraan Hashmi
Actress: phir mujhe
usse kaun bachayega???
by Pak101.com (few years ago!)
Man outside phone booth : Excuse me !! You are holding the phone since 20 mins havent spoken a word
Man inside - Sir I m talking to my wife :-(
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Misbah:
Hm Sachin Ko Ksi Hal Me 100th Century Nai Bnany Daingy
Gull: Mgar Hm Usy Rokenge Kese,Wo To Fit Or Form Me Hy
Misbah: Hm 90 Pe All Out Ho Jayenge :-)
by Abdul Sami (few years ago!)
A Sardar was working 1st time in a garment shop.
A customer girl asked:
Underwear dikhana plz.
Sardar thora sharmakar:
G aaj nahi pehni.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teachar: Kya tum aisa kuch kar sakte ho jo koi aur nahin kar sakta?
GOLU: Sir, mai apni handwriting padh sakta hun
by Pak101.com (few years ago!)