Nurse ka mangetar bari hasrat se
Nurse ka mangetar bari hasrat se: Janu, meri khuahish hai ke kash mera koi hadsa ho jaye to mai tumhare ward mai admit ho jaon, aur tum wahan meri khidmat karo.
Nurse (muskurate hue): Janu, tumhe mere ward mai koi hadsa nahi balkai moujza hi la sakta hai, kiyu ke mai Labour Room mai Delivery karwati hun.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 902 views
Similar Jokes
Angry boss: Tumne kabhi Ullu dekha hai?
Executive (sar jhukate hue): Nahin sir.
Boss: Niche kya dekh rahe ho ? Meri taraf dekho.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st moti aourt 2nd se:ap ko kabi apne mote hone ka ahsas hoya?
2nd:han jb dhobi ne ye kah kar kapre wapas kar diye k hum tabnu nai dhote
by Sabir shah (few years ago!)
Farishte Qabar Mein PATHAN Ko Maar Rahy
Thay...!!!
Woh Hans Raha Tha..
Farishton Ne Waja Puchi To Bola:
Hum Khudkash Hamle Mein Mara Tha..
Ye Sar Hamara Hai Aur Jism Kisi Aur Ka..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Admi ki taang Neeli Ho Gai
Hakeem:
Zehar Phail gaya Hay
taang katni paregi
kuch din Bad dusri tang b Neeli Ho gai
to hakeem ne wo b kaat dali
Aur
Plastic ki tangen Laga di
kuch din Bad Plastic ki tangen b Neeli Ho gyeen
Hakeem bola:
Yar teri Bemari Smajh Aa Gai Hy
Teri dhoti ka Rang utarta hy
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Mere dada ney 1857 ke jang main dushman ki tangain kaat diye thhe. .
Dost: Gardanien kyun nai katein?
Boy: Wo pehle se he kati hui thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Kehdo un parhne walon se,
Kabhi hum bhi parha kertay thay,
Jitna syllabus parh k wo top kertay hain,
Utna to hum choice per chor dia kertay thay,
by khalid hussain (few years ago!)
Sardar: Agr 1 Hathi Sui k Surakh me se guzarne ki koshish kr rha ho
to usy rokny k lie kia krna chahye?
Pathan: Us ki dum pe girah laga do, phans jae ga
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Jo Ander Aane K Liye Sab Se Chota Sentence Bole Ga
Ussey Gift Mile Ga
Eng Child: May I Come In?
Urdu Child: Mai Andr A Skta Ho?
Memon: Achivina
by Pak101.com (few years ago!)
English Paper! Sardar ko jumly bnany thy.
1: "WHAT"
Tania ko Ali k saath daikh kar Asim k mathay par "WHAT" par gaey.
2: "KILL"
Arif ne deewar main "KILL" thoak k tasveer tang di.
3: "MY"
Hum ne ghar k kaamon k liye aik "MY" rahki hoi hai.
4: "DIG"
Paon phisal janay ki wajah se Aslam neher main "DIG" gya.
hahahahahahaha wah sardar G...
by Shafqat Ali (few years ago!)
Snta-Ladki ko prapose karne ki sabse safe jagah
konsi he?
Bnta-Mandir
S-Mandir kyu?
B-Qki waha ladkiyo k pairo me CHAPPAL nai hoti..
by Tanveer Hussain (few years ago!)