Doctor: Meray pass aap k liay
Doctor: Meray pass aap k liay aik bad news and aik bohat bad news hai.
Patient: Well, pahilay bad news batain.
Doctor: lab k test results k baad aap 24 hours aur zinda rahain gay.
Patient: 24 HOURS!!! Aur bohat bad news?
Doctor: Mai aap ko 24 hours se talaash kar raha tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Friend1: Why are you so worried?
Friend2: Yaar I had a domestic dispute with my wife.
And she said that she will not interact with me for 30 days.
Friend1: Then you should be a happy one.
Friend2: No dear today is the last day
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: I have swallowed a Key.
Doctor: When?
Santa: 3 months back!
Doctor: What were you doing till now?
Santa: I was using duplicate key, now I have lost it too.
by Pak101.com (few years ago!)
Tamam log sunn len Garmi bht ho gayi hy. Suraj b khub Aag barsa rha hy. Apne sar pe geela or thanda kapra rakhen Dimaagh pe suraj ki kirne mat parne den Q k “BHOONSA” jaldi aag pakarta hy. Mera farz tha ap ko batana or ap ka kaam hy khud ko… :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Baap 6 saal ke bete se:” So ja beta nahi to bhoot aa jayega..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Beta:” Aap logo ko to bas ROMANCE ka bahaana chahiye,
Chahe bachhe ki fat jaye bhoot ke
naam se…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: Batao Haathi or Ghoray Main Kia Faraq Hota Hai?
Student: SIR Ghoray ki 1 Taraf Dum Hoti hai,
Aur Haathi ki Dono Taraf.
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari (Aadmi say) bhayi do ropay ka sawal hai?
Aadmi : Sirf do rupay hi ka kiun?
Bhikari: Mein aadmi ki awqaat deikh kar hi mangta hon.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Bijli kahan se atti hei???
Student: Mere mamu k ghar se!!!!
Teacher: Wo kase?!!!!!!
Stdnt: Jab bijili jati ha tu papa kehty hen
''Salon ne phir bijli band kar di........'''''
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: ladki phasani ati hay
Banta: nahi
Santa: 1 kagaz ka jahaz bana, use class me uda
Jab Mam puche to ladki
ka nam laga de
BAS FAS GAI LADKI
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan:
Mobilink compny me job lenay geya
Pehlay hi sawal k jawab par
use mar mar kr bhaga dia geya
Swal tha:
Sab sy mashoor Network kis ka hay?
Pthan:
AL-QaiDa ka
by Tanveer Hussain (few years ago!)
'1 admi ksi shkh ki shdi m gya
Shdi waly ghr k 2 darwaze thy,
Aik pe rishtedar....'
by Mazhar Khan (few years ago!)