Pathan bht pareshan tha k hr joke main
Pathan bht pareshan tha k hr joke main mera hi zikr kyoun hota hai.
us ne apni b.v se kaha:
“koi aisi baat kro jis ma main involve na hon”
b.v : “i m pregnant”
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 997 views
Similar Jokes
in computer exam...
.
Examiner:"What is Microsoft Excel?"
.
Santa:"It is a new brand of Surf Excel to clean the computer!"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Clinic k aage lambi line thi,
1Aadmi bar-bar line me ghusta tha,
par log usko pakar k piche phek dete the
Admi:"Lage raho, Saalo clinic hi nahi kholunga"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Building Ki 50vi Manjil Pe Lakdi Ka Kaam Chal Raha Tha
Ek Aadmi Bhaaga Bhaaga Aya Aur Chilla Ke Bola
Santa Tera Beta Accident Mein Mar Gaya
Ye Sunte Hi Santa Ne 50vi Manjil Se Jump Maar Di
35 Manjil Pe Jake Use Ehsas Hua: “Arey, Mera To Koi Beta Hi Nahi Hai”
20 Manjil Tak Pahunchte Pahunchte Use Khayal Aaya: “Meri To Abhi Shaadi Hi Nahi Hui”
Teesri Manjil Tak Pahunch Ke Uske Muh Se Nikla: “Shit, Main To Banta Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
Dr:agr tm meri dawai se theak ho gae to ap mujhe kia du ge
mareez:me qabren khodta hun ap ki qabar faree khod dun ga.
by Sabir shah (few years ago!)
Girfriend : Agar Tumne mujhe phone nai kiya to mai Roti nai Khaugi
Boyfriend : Sachi Jaan ??
..
..
... ..
..
..
..
..
..
..
Girlfriend : Mai Sirf Ice-cream,Burgar Khakar Gujara Kar Lungi :D :D :D
by Pak101.com (few years ago!)
Memon Ko Current Laga…
Begum Ne Memon Se Poocha:
Kuch Howa To Nahi..?
Memon Bola:
Mujhe Chorr
Bahir Jaa Kar Deakh
“UNIT” Kitne Gire Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: batao kay maths ka
kya matlab hai:
student: sir maths meanz
.
M: Mental
A: Attack
T: To
H: Handsome
S: students’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa plane land hote hi chillane lga.
Bnglore aya banglore aya.Balle Balle'
Air Hostess: Helo sir.B silent
Santa-ok anglore aya anglore aya alle alle
by Mazhar Khan (few years ago!)
tiger ne sardar ko zoo mein maar dya..
.
.
.
.
... .
to aik admi ne tiger se pooocha: tum ne sardar he ko q mara
.
.
.
.
.
.
to tiger ne reply kya: itni der se meri tarf boli ja rha tha.....
.
.
.
.
"ini waddi bili, ini waddi bili
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Which one is more important for us, Son or Moon?
Student: Ofcourse Moon
Teacher: Why??
Students: The moon gives us light in night when we need it BUT the sun gives us light in day when we don't need it
by hearthackervsgirls (few years ago!)