Pathan
ghar k pechy jo nadi hai us mei phenk k bhag ja
Pathan calls his wife from Sheikhupura
nokar ne phon receve kia
pathan:
Begam Saheba se baat krvao
nokar:
Wo to sahab k sath dinner kr rahi hen,
pathan:
Par sahab to main hu,
nokar:
Ab me kya karu?
Pathan:
Mar de dono ko
AFTER KILLING
nokar:
Lashon ka kya kru?
Pathan:
ghar k pechy jo nadi hai us mei phenk k bhag ja
nokar:
Par ghar ke peechy to koi nadi nahi hai
pathan:
To kya ye 3530153 num nahi hai?
nokar
Nahi
pthan
sorryWRoNG NuMBEr
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 998 views
Similar Jokes
Pathan ne apni bhabi qatal kr di
Police: Q ki?
Pathan: Mere dost k pas cal aai.Wo hans hans k bat kr rha tha
Main ne pucha kon hai?
To bola tumhri BHABI..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Why did the Grammer teacher slap Santa’s Son?
B’coz he asked: Why is BRA Singular, when it covers 2 items n PANTIES Plural when it Covers one item?
by Pak101.com (few years ago!)
Wife Shoping Kr K Ai
Aur Husband Ne Darwaza Khola
Wife:
Ye Dabba Utha Lo
...
Husband:
Is Mein Zarur Mere Khane Ki
Koi Chez Hogi
Wife:
Han Mere Sendal Hain
by Mohammad Ali (few years ago!)
Murgi ne india pakistan border par 1 Anda diya. Dono desh
1 ande k liye larrne lage,
Faisla hua jo dusre desh ki zyada ladkiyo ko
kiss karega anda uska hoga,
Indians ne 20,000 pakistani Ladkiyo ko kiss kiya,
Pakistani excited ho kar bole:= Ab humari bari hai.
Indians:= Chhoro yaar Anda tum hi rakh lo..
by Pak101.com (few years ago!)
Some say Whisky is Risky,
Some say Whisky bina Zindagi Miss ki,
But .. Rum, Beer ya ho Whisky,
Koi Nhi Grlfrnd se Zyada Risky !
Aaj Iski, kal pata nhi Kisky
by Pak101.com (few years ago!)
Fizawon mai goonj rahi hai awazien RATTAY marny ki FARAZ
.
.
Lagta hai NALAYAQON ke Exam hone waly hain
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher – Agar irada pakka kar k kuch kaam karo
tou woh poora hota hai…!!!
Student – Rehne dain miss, agar aisa hota to aaj
aap meri baahon me hoti..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
SANTA-YAR MUJHE APNI GF KO GIFT DENA HAI.
BANTA-DIAMOND RING DE DO,
SANTA-NHI YAR AISI CHESE BATAO JO KABHI
PAHNI NA HO
BANTA-GENTS KACHHA DE DE
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Autowala to Santa : Sahab, 100 rupaye ho gaye.
Santa ne 50 rupaye autowale ko de diye.
Autowala : Sahab ye to gundagardi hai, meter ki hisab se 100 rupaye hue hai.
Santa : Tu bhi to baithkar aaya hai, tera kiraya bhi kya mujhe dena parega!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Joota chupai ki rasm k waqt dulhay ki aik sali ne kaha:
main to 1100 loongi.
2nd sali boli mai to 2100 loongi.
peche se 1 pathan bola: 2310 lelo, us main FM Bhi hai
by Mazhar Khan (few years ago!)