Husband:Meri Ami aa rhi hen kuch bana lo
Husband:Meri Ami aa rhi hen kuch bana lo
BV ne MU bana liya:-/
Next Time..
BV:Meri ammi ayi hui hain aap please bahir sy kuch lay ayen
husbnd gayaa or
Raksha ly aya..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 977 views
Similar Jokes
Agr tum us waqt muskura sakte ho
jb tum gham ki shiddat se poori tarha se toot chuke ho,
.
.
.
.
To yaqeen jano tum se bari film koi nhi-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek pathan Cycle chalate aur gungunate howe kahin
ja raha tha rastae mein ek aurat se takra betha.
Aurat chilla kar boli, “Break nahi maar sakte they
kya ???”
Pathan herat se… “Pora cycle mar deya abhi break
mar kar kia faida.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
pathan girl friend ko ghar le gaya,
sab darwaze khirkiyan band kardin,
parde gira diye light off kar k us k pass aya aur kaha
dekho humara watch main light jalta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji Ki Behan Ko Daku Utha Kar Le Gaya !!!
Sab Ne Sardar Se Kaha
Daku Boara Khatarnak He
Khali Hath Mat Jana
Sardar Jate Hoye 2 Kilo Aaam Le Jata He
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhikari Pathan Se: Mujhy Khaany ko Kuch Mil Sakta hai.
Pathan: Kal Ki Roti Kha lo Gay?
Bhikari: G Han.
Pathan: Acha to Phir Kal Time Se Aa Jana
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 student ne MBA ka form bharty howe 'Watchman' se pocha:
Janab ye university kaisi hai?
.
Watchman: Boht achi university hai, Mai ne bhi yahan se MBA kia hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Pathan Bhari Bus Mai Ek
Lrki Se Touch Ho Raha Tha….
Larki:
Excuse Me Khan Sahib
Aap Acha Nahi Kr Rahy…
Pathan:
Itne Rush Mai Is
Se Acha Nahi Ho Skta.
by Pak101.com (few years ago!)
Special English shayari
.
.
.
‘The janaza of aashiq is
nikla from the gali of
mehbuba with very zor-
shor,
.
.
‘The janaza of aashiq is
nikla from the gali
of mehbuba with very
zor-shor,
.
.
.
The mehbuba jhaaki
from the door & boli
Mar gaya haramkhor.. :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: Is Ko Khalis Memoni Me Translate Karo
“You Are Drinking Tea Alone”
Memon Bacha:
Lakh Lannat Toji Shakal Tey
Moua Bagherat Eklo Eklo Chaa Piye Tou.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl:Main fail hona chahti hon
Boy:Kyun?
Girl:Ammi na kaha hai 1st ai to Sceince Dilwaengi
2nd to arts.Agar Fail ho gai to SHADI Kara Dungi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)