Pathan ki 2 Beveyan Lar pari
Pathan ki 2 Beveyan Lar pari..Aik boli k Aaj sunday Hay.or 2sari boli ni .Aaj Mondy Hay.
PATHAN Tang Aa k Bola
hum kya Pagal Hun. Jo Juma parh k Aya Hun?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 897 views
Similar Jokes
Reporter: Friends of Pakistan ne Sawat/Malakand main mutasaren k liye Karoron dollar dye hain.
Phatan:
Sab jhoot hai hame to Ek bhi Dollar nhi mila sirf Pakstani Rupee mele hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar on phone:
Doctor my wife is pregnant.She is having pain right now.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking‚¦
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: Sardarji lassi me makkhi hai.
Funny Sardar: Oye chupkar dil bada rakh, ye nanhi si jaan teri kitni lassi pee jayegi
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar Koi aisa Karobaar bata jis me zyada Munaafa ho?
Banta: Aisa kar Sardiyo me sasti Baraf le Kar Garmiyon Me Bech de
by Pak101.com (few years ago!)
Man to pandit-phir se ladki hui hai naam bataiye
pandit-pehli ladki ka naam kya hai
man-neha
pandit-toh iska naam rakhdo "ek aur neha"
by Pak101.com (few years ago!)
Dost: Tumhari Mithai Ki Dukan Hai,
Tum To Bohat Mithai Khaty Ho Gy..
Pathan: Nahi Yara,,
Abba Ras-Gullay Gin Ker Jata Hai
Is Liye Sirf
"Chooos" Ker Rakh Deta Hun.. ;-) :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji English Joke - Funny-jokes
Sardar Ji checked his girlfriend's mobile to know under what name she had saved his number, when he dialed his number from her phone, it showed "TIME PASS NO. 8"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik pathan samose ke andar ka hisa Nikal kar kha raha tha
Oss ke dost ne poocha, yeh kia kar rahe ho?
Pathan ne jawab diya
Doctor ne mujhe bahir ki cheezein khane se manah kiya hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ek jin sharab penay insan ki shakal ma gaya 12
glass py gya.
sardr:tenu chaddi nahi ?
Jin:maa jin hoon
sardar:lay chadd gayi Kanjar nuu :)P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Purani Kahawat hai ke,
Sonay ke time Tension ko saath le ker nahi sona chaiye.
Lekin phir bhi Log pata nahi kiu??
Apni Biwi ko apne saath le ker sotay hein.???
by Mazhar Khan (few years ago!)