At last
Boy: Yes. At last. It was so hard to wait.
Girl: Do you want me to leave?
Boy: NO! Don’t even think about it.
Girl: Do you love me?
Boy: Of course! Over and over!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 936 views
Similar Jokes
Biwi ne shohar ko phone kiya: kahan hain aap?
Shohar: tumhain who jewellery shop yaad hai jahan tumhain ek diamond ka set pasand aya tha?
Biwi (khushi se): haan haan mujhe yaad hai :)
Shohar: mei us k saath wali shop mein baal katwa raha hon
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Santa Ke Ghar Chor Gus
Gaya, Santa Gahri Neend So Raha Tha.
Chor Ne Santa Ko Bandook Lagayi Aur Bola.
Chor: “Jaldi Bata Sona Kidhar Hai?”
Santa Neend Mein Hi Bola: “Saale Itna Bada Ghar Hai Jidhar Marji Soja, Mere Ko Jagane Ki Kya Jarurat Thhi“
by Pak101.com (few years ago!)
Kch Log Dozk Me Aaram Se So rhe The
Farishte Ne Dusre Se Pucha Ye Dozk Me B Soye Huwy Hen.?
Dusre Ne Kaha
Ye PAKISTAN Se Aye Hen
Garmi or Loadshdng K Adi Hen.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Halwayi se: Tum kitny salon se Jalebi bana rahy ho?
.
Halwayi baray fakhar se: 20 saal se
.
Pathan: Bari sharam ki baat hai tum se aaj tak Jalebi seedhi nahi bani
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Tufani andheri raat me 12 baje Kabristan kejungle me 1 bhoot dusrebhoot ko samjha raha tha………….”Ghabra mat, sab vaham hai – Koi Rajnikant vajnikant nahi hota”
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bar ek ladka samosa ke bich ke aalu ko kha raha tha aur bahar ke hisse ko phek raha tha.
Dushra dost usse poochta hai ke tum samose ke sirf aalu ko kyun kha rahe hoo?
samosa.jpg
Pehla: Doctor ne mujhe bahar ke chejo ko khane se mana kiya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pujariji Ko Dast Lag Gaye,Doctor Ke Pass Gaye, Aur Poocha
Precation Kya Karoon,Doctor Ne jawaab Diya Jor Se Sankh Mat Bajana
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar subah subah jogging karne ke liye nikla
apne kutte ke sath.
Rudra: Oye yeh subah subah gadhe ke saath kaha
jaa rahe ho?
Sardar: Oye yeh gadha nahi kutta hai.
Rudra: Oye main kutte se hi pochh raha hoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek chuha shrab k drum me gir
gya,
.
.
.
.
.
bahar nikal kar mast hokar sath
mai soye hui Billi ki puchh pe
pao rakh kr bola:"
.
.
.
.
.
.
.
UTH MUNNI, CHULBUL PANDEY TERA DANCE DEKHNE AAYA
HAI":p :O :D
by Pak101.com (few years ago!)
Hum Ek Baar Jite Hai Aur Ek Baar Marte
Hai..
Shadi Bhi Ek Baar Hoti hai....
.
.
. .
.
.
.
.
But Flirt Apne Talent Pe Depend Karta Hai.......
Bhaisaab...>=) :p =)) =D X_X B-)
by khalid hussain (few years ago!)