Husband aur wife
Husband aur wife hotel me gai to 1 larki ne hello kaha
wife :ye kon thi?
Husband:dimag mat khao me pehlay pareshan hun k wo bi yahi baat poche gi
by Sabir shah (few years ago!) / 854 views
Similar Jokes
1 Sardar Jungle Se Guzar Rha Tha
K Us Ne Daikha K 1 Sanp Drakht Par Latka Hua Hai…
Sardar:NIDDO Piya Karo…
Sirf Latakne Se Height Nai Barhti;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Question to pathan: In which state Ganga flows?
Pathan: Liquid state.
Audience: clapped.
Man was shocked.Turned behind & found da audience, All were pathans.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Larki Se 1 Larke Ne Dil Manga
To Larki Ne Kaha Kal Dungi
Next Day Larki Apne Sath Bacha Le Kar Ai
Or Larke Ko De Diya
Larke Ne Pucha Ye Kyun…?
To Larki Ne Kaha
.
.
.
Dil To Bacha Hai Jee
by Mazhar Khan (few years ago!)
Friend Said to Me:
Mere Paas Ghar Hai,
Car Hai, Computer Hai,
2,2 Mobile Phones Hain.
Tere Paas Kya Hai?
Maine Kaha: Mere Paas.
.
.
.
.
Cheeni Hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 100 Ke Note Pe Likha
No Dial Kar Raha Tha
2nd Pathan: Ye Tum Kya Kar Rahe Ho
1st Pathan :
Mai Dekh Raha Tha Ke
Quaid-E-Azam To Foat Ho Gae
To Unka Mobile Kis Ke Pass Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Was Awarded 2010 Nobel Prize For His New "Theory Of Motion" Which States: "Loose Motion Can Never Be Done In Slow Motion." ;->
by Mohammad Ali (few years ago!)
Mian,bv aur bache so rahe hun ge achanak bacha cheekh kar rone iage ga
bivi:kambakhat wapda wale light bhej k bachon ko dara dete hain
by Sabir shah (few years ago!)
Definition of EX
EX means thanks for the EXperience
your time has EXpired
now EXit my life
by @irha@ (few years ago!)
Santa ek mobile bechane wale se larai kar raha tha
Logon ne puchha kya huva
Santa: Mene mobile kharida to bola tha mobile me
lock bhi h, Ab ye tala, chhabi kuch nahi de raha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhai Aapke Sare Msgs Mai 1 Larki ko Bhejta Hon.
Or Aaj usne pocha k ye pyary pyary msg kn krta he
tmhy.
Mene us ko apka nam btaya lekn usne bht zid ki k
Mujhe uska nmbr b do mene mjborn usko ap ka
nmbr dia he.
Plz plz plz plz uske 7 koi btmizi na krna uska name
he
.
.
.
Shabbo Jamadarni. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)