Husband aur wife

Husband aur wife hotel me gai to 1 larki ne hello kaha
wife :ye kon thi?
Husband:dimag mat khao me pehlay pareshan hun k wo bi yahi baat poche gi

by Sabir shah (few years ago!) / 854 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Niddo Piya Karo

1 Sardar Jungle Se Guzar Rha Tha
K Us Ne Daikha K 1 Sanp Drakht Par Latka Hua Hai…

Sardar:NIDDO Piya Karo…
Sirf Latakne Se Height Nai Barhti;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Question to pathan

Question to pathan: In which state Ganga flows?

Pathan: Liquid state.

Audience: clapped.


Man was shocked.Turned behind & found da audience, All were pathans.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Dil To Bacha Hai Jee

1 Larki Se 1 Larke Ne Dil Manga

To Larki Ne Kaha Kal Dungi
Next Day Larki Apne Sath Bacha Le Kar Ai

Or Larke Ko De Diya

Larke Ne Pucha Ye Kyun…?
To Larki Ne Kaha

.

.

.

Dil To Bacha Hai Jee

by Mazhar Khan (few years ago!)
Friend Said to Me

Friend Said to Me:
Mere Paas Ghar Hai,
Car Hai, Computer Hai,
2,2 Mobile Phones Hain.
Tere Paas Kya Hai?
Maine Kaha: Mere Paas.

.
.
.
.

Cheeni Hai. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Quaid-E-Azam Ka Mobile

Pathan 100 Ke Note Pe Likha
No Dial Kar Raha Tha

2nd Pathan: Ye Tum Kya Kar Rahe Ho

1st Pathan :
Mai Dekh Raha Tha Ke
Quaid-E-Azam To Foat Ho Gae
To Unka Mobile Kis Ke Pass Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Nobel Priz

Sardar Was Awarded 2010 Nobel Prize For His New "Theory Of Motion" Which States: "Loose Motion Can Never Be Done In Slow Motion." ;->

by Mohammad Ali (few years ago!)
2015 me halat

Mian,bv aur bache so rahe hun ge achanak bacha cheekh kar rone iage ga
bivi:kambakhat wapda wale light bhej k bachon ko dara dete hain

by Sabir shah (few years ago!)
exit

Definition of EX

EX means thanks for the EXperience

your time has EXpired

now EXit my life

by @irha@ (few years ago!)
Santa ek mobile bechne wale se

Santa ek mobile bechane wale se larai kar raha tha
Logon ne puchha kya huva
Santa: Mene mobile kharida to bola tha mobile me
lock bhi h, Ab ye tala, chhabi kuch nahi de raha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aapke sare massage

Bhai Aapke Sare Msgs Mai 1 Larki ko Bhejta Hon.
Or Aaj usne pocha k ye pyary pyary msg kn krta he
tmhy.
Mene us ko apka nam btaya lekn usne bht zid ki k
Mujhe uska nmbr b do mene mjborn usko ap ka
nmbr dia he.
Plz plz plz plz uske 7 koi btmizi na krna uska name
he
.
.
.
Shabbo Jamadarni. :-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook