Reply to granny...
The following is supposedly a true story. To be
included, besides being true, the story is most
likely strange, weird, surprising, or funny.
A little boy wrote this letter to his grandmother:
Dear Grandmother,
I'm sorry I forgot your birthday last week. It
would serve me right if you forgot mine next
Tuesday.
With love, Mike
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1125 views
Similar Jokes
Santa baalon k saath saath kandhe pe b shampo laga rha tha.ye dekh k wife boli-kya kr re ho?
Santa-ye koi aam shampo nai hai ye Head & shoulder hai.
by Pak101.com (few years ago!)
santa to rikshawala : Are o bhai khali ho kya
Rikshawala: Haan bilkul khali hoon
santa: Aao Chalo Phir Tash khelte hain..
by Pak101.com (few years ago!)
2 cockroach ICU main admit hue....
1st: kisne mara??...
2nd: aray kisi ne nahiye larkian mujhe dekh k itna chillati hain k heart attack ho geya tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1sj sardar:yar murghi ka bacha ande se kaise nikalta hai?
2nd sardar:niklna chorh yaar, mujhe to ye samjh nai ata k wo andar kaise chala jata hai.
by Sabir shah (few years ago!)
5 Sardar owr 1 Pathan Helicopter ki rassi se Latky howe thay
.
Pilot ne kaha ke Load zayada hai eslie 1 Fard ko koodna hoga
.
Pathan yai sun kar bola: yai qurbani mai de daita hon
.
Ye sun kar sary sardar taliyan bajany lagy
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Proffeser to stdnt-
what is attentn deficit hypractive disordr??
Stdnt-
jumbalakadi bamba! Holsga volsga...
Proffesr- i din't get u...
Stdnt- same here..!!
by Pak101.com (few years ago!)
kafi time lagta hai ek shareef bande ko
girlfrnd patane me.. :O
.
.
.
. .
.
.
.
Phir agar pat jaye toh.. :p kisi ka baap bhi use dobara shareef
nahi bana sakta...:p :O :D
by khalid hussain (few years ago!)
Patient to
Doctor : Apne
nurse bauhat
aachhi rakhi hai,
uska hath lagte
he main theek ho geya..!!
Doctor : Janta
hoon, thhapad ki
awaaz mujhe bhi
sunai di thi..:p:p
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl Demanded for Ice Cream Boy Purchased It
.
Girl:" Thank U
Boy:" Sirf Thank U
Girl:" U Want Kiss Na ??
.
.
.
.
Boy:" Arrey Romance Ki Bhuki, Aadhi Icecream De
by pinkey (few years ago!)
1st Pathan:
Oye Agar Raat Ko Neend Na Aaye
Tu Kya Kiya Jaye ?
2nd Pathan:
O Yara Neend Ka Intezar Karnay Se Tu Behtar Hai Aadmi So Jaye..
by Mohammad Ali (few years ago!)