Reply to granny...

The following is supposedly a true story. To be
included, besides being true, the story is most
likely strange, weird, surprising, or funny.
A little boy wrote this letter to his grandmother:
Dear Grandmother,
I'm sorry I forgot your birthday last week. It
would serve me right if you forgot mine next
Tuesday.
With love, Mike

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1125 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa baalon k saath saath

Santa baalon k saath saath kandhe pe b shampo laga rha tha.ye dekh k wife boli-kya kr re ho?

Santa-ye koi aam shampo nai hai ye Head & shoulder hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa to rikshawala

santa to rikshawala : Are o bhai khali ho kya

Rikshawala: Haan bilkul khali hoon

santa: Aao Chalo Phir Tash khelte hain..

by Pak101.com (few years ago!)
2 cockroach ICU main admit hue

2 cockroach ICU main admit hue....

1st: kisne mara??...

2nd: aray kisi ne nahiye larkian mujhe dekh k itna chillati hain k heart attack ho geya tha 

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hairan kun bat

1sj sardar:yar murghi ka bacha ande se kaise nikalta hai?

2nd sardar:niklna chorh yaar, mujhe to ye samjh nai ata k wo andar kaise chala jata hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Sardar

5 Sardar owr 1 Pathan Helicopter ki rassi se Latky howe thay
.
Pilot ne kaha ke Load zayada hai eslie 1 Fard ko koodna hoga
.
Pathan yai sun kar bola: yai qurbani mai de daita hon
.
Ye sun kar sary sardar taliyan bajany lagy

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Proffeser to stdnt

Proffeser to stdnt-
what is attentn deficit hypractive disordr??

Stdnt-
jumbalakadi bamba! Holsga volsga...
Proffesr- i din't get u...
Stdnt- same here..!!

by Pak101.com (few years ago!)
kafi time lagta hai ek shareef bande kogirlfrnd patane me.. :O

kafi time lagta hai ek shareef bande ko
girlfrnd patane me.. :O
.
.
.
. .
.
.
.
Phir agar pat jaye toh.. :p kisi ka baap bhi use dobara shareef
nahi bana sakta...:p :O :D

by khalid hussain (few years ago!)
Funny



Patient to
Doctor : Apne
nurse bauhat
aachhi rakhi hai,
uska hath lagte
he main theek ho geya..!!
Doctor : Janta
hoon, thhapad ki
awaaz mujhe bhi
sunai di thi..:p:p

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
He haha

Girl Demanded for Ice Cream Boy Purchased It
.
Girl:" Thank U

Boy:" Sirf Thank U

Girl:" U Want Kiss Na ??
.
.
.
.
Boy:" Arrey Romance Ki Bhuki, Aadhi Icecream De

by pinkey (few years ago!)
Neend Ka Intezar

1st Pathan:
Oye Agar Raat Ko Neend Na Aaye
Tu Kya Kiya Jaye ?

2nd Pathan:
O Yara Neend Ka Intezar Karnay Se Tu Behtar Hai Aadmi So Jaye..

by Mohammad Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook