Yaar Mere Abbu Ka Intiqaal Ho Gaya Hai
1 Chinese Baccha Doosre Se:
Yaar Mere Abbu Ka Intiqaal Ho Gaya Hai
Dossra Baccha: Oh Yaar!!
China Ki Cheezo Ke Sath Yahi Masla Hota Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1169 views
Similar Jokes
Santa: Main Ne Apne Bete Ka Nam America Rakha Hai!
Banta: Kyou?
Santa: Main Duniya Ko Dikhana Chahta Hu Ki Main America Ka Bap Hu!
by Pak101.com (few years ago!)
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
by Abdul Basit (few years ago!)
Famous Pakistani Actress MERRA is Opening A
College
The name Of College Is
Woman College For Boys
by Abdul Sami (few years ago!)
As the airliner was preparing to land in Madrid in a
rainstorm, an English passenger seemed noticeably
afraid. "What's the problem, fellow?" asked his
seat mate.
"Surely," said the Englishman, "you've heard the
saying, 'The planes in Spain fall mainly in the
rains!!'"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Saw A Man Stealing A Purse
Theif: There Is 1000 Rs
In The Purse.
We Can Take 50-50
Santa: OK..OK
What About The
Remaining
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Short Man: Are Mr Funny bole to, agar bina daanton ka Kuta kat le
to kya karny ka ?
Mr Funny: Very simple bhai, bole to bina Sui ke 14 injection lagvane ka...
by Pak101.com (few years ago!)
Purany zamaney ki larki Ka Love letter.
40 k akhrot, 80 k badaam.
Pyaray Sajid ko mera Salam.
Asalam-o-alaikum:
kal aap mere peechay atay atay gir kyun gaye thy? PLEASE Aap meri kahtir CYCLE ahista chalaen, Aap kal peelay Shalwar kameez main bohat BUTIFUL lag rahay thay, waisay to pooray Muhallay may Apsa koi nahi.
Dabay me daba dabay me cake,
Mera Sajid lakhon me aik.
Please please meri khatir guttka khana chor dain,
Aj pan k cabin pe phir se milain ge.
Neeli neeli roshni kamray me band hai,
Main kiya karon mujhe Sajid pasand hai
Apki jan Kosar.
K+S
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Funny Bapu In Interview
Interviewer: Aap Ka Janam Kaha Hua Tha?
Bapu: Porbandar.
Interviewer:Uska Spelling Batao?
Bapu:Majak Kar Raha Tha,Gujraat Main Hua Tha
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko
andar bula lejeye .
Doctor: Trust me
mai shareef admi ho…. .
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef
nahi hai
by Åkásh khãñ (few years ago!)
A drunk man was strunlin 2
open door with key.
Frnd askd - Can I help 2open
the door?
Drunk: dude just hold the
house straight & i will
open the door..
by Pak101.com (few years ago!)