Ek Faqeer Bachi Se
Ek Faqeer Bachi Se
ALLAH Ky Nam Pe Dy Beta.
Bachi:Mei Beta Nhi Beti Hun.
...
Faqeer:ALLAH Ky Nam Pe Dy Beti.
Bachi:Mera Naam Sabiha Hy.
Faqeer:ALLAH Ky Naam Pe De Sabiha.
Bachi:Mera Poora Naam Sabiha Parveen Hy.
Faqeer:ALLAH Ky Naam Pe Dy Sabiha Parveen.
Bachi: Ye Hui Na Baat.
"Maaf Kro BABA" =D
by Pak101.com (few years ago!) / 1103 views
Similar Jokes
Munna- Aey Circuit, ladki ko patane ke liye kya karne ka?
Circuit- Simple bhai, "Minto Fress" khane ka.
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: wat d difference in mobile & ladline?
santa: ladine ka no hum ungli se dail karte hai
mobile ka anguthe se.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardi Me Raat
3.Bajay Pani Mai
Baraf Daal Kay Naha Liya Jaey To
Rang Gora Ho Jata He
Or
Sab Kehte Hain
Kia Norani Chehra Hy
MARHOOM Ka
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ho nhi sakta k mujay teri yaad na aye,
bhool k bhi bhulaon wo waqt na aye,
Tum bhulo to tumhen agli sans na aye
Me bhoolun
.
.
.
.
.
.
Chal koi gal nai Banda bhool bhi jata hai…;
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ke qabar ki pehli raat mai 52 fareshtay aye
.
2 farishtay Sawal poch rahy thay, owr baki 50 Pathan ko sawal samjha rahay thay.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Faraz ghurbat se tang aa kar Daku Ban gaya
Daketi karne 1 bank gaya or kaha….!!!
Arz kya hai…
Taqdir me jo hay wo hi Milega,
Hands Up, Koi apni Jagah se nahi Hilega…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor-"Kamjori hai, Fruite khaya karo chilke sahit."
after 1 hour,,,
Santa-"Mere Pet me Dard ho raha hai."
Doctor-"Kya khaya tha..?"
Santa-"Nariyal chilke sahit...
by Pak101.com (few years ago!)
Intelligent Pathan
Aik Pathan Rozana Cycle pe Rait ki Bori rakh k Border se guzrta tha,
Police uski Checking krti to Bori me se Rait k siwa kuch na nikalta,
Ek Din Police wale ne Pathan se pucha k tum Smuggling kis Cheez ki krte ho!
Pathan bola: CYCLE ki , O teri khair, Ena Inteligent Pathan
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Q:What is the difference between a wife and a girlfriend? A:About 45 pounds!!
by khalid hussain (few years ago!)
Memon K Ghar Se Choontiyan Ja Rahen Thin…
Memon: Kahan Ja Rahi Ho ? Choonti:
Bhai Bhooka Marnay Se To Behtar Hai Hijrat Kar Jaeyn…
by Pak101.com (few years ago!)