Dead ends

L () \/ E
Is A Pathway Of Many
Colors N Dead Ends.
But When
The Right Path Is
Chosen,
The Sights Are Amazing. . . ?

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 801 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar Likes Combine Study

1 Sardar Sheeshay K Saamne Beth Kr Study Krta Tha
Why? Coz Of 3 Reasons:

Dobara Revision Na Krni Pare
Apne Uper Nazar Rahe
& He Likes Combine Study!!!

by Pak101.com (few years ago!)
khuda kr diya

krish: Doctor ne mujhe kaha tha ki woh do hapte mein mujhe pairo par khada kar dega!


Jack: Accha kya who aisa kar paya?
Krish: Ha uska bill chukane ke liye mujhe apni car jo bechni padi.

by khalid hussain (few years ago!)
Sardar in Exam Paper

Aik Sardar Ko Exam My Koi Swal
Nahe Ata Tha,
Srdar Ny Hr Swal Ky Nechay
||||||||||||
Is Tara Ke Lines Laga De Or Lika
Scratch Kr Ky Answer Par Lein

by Pak101.com (few years ago!)
Amrood khaty waqt

Amrood khaty waqt agar keera nazar aa jaye to bohat dil kharab hota hai,

magar...

.

.

ziyada jaan uss waqt nikalti hai..

.

jab..

.

.

keera aadha ho.

by Pak101.com (few years ago!)
ketnay ka ticket lena hoga.

Aik larka apnay dost ko bata raha tha. Meray Abbu mein bari khubyan hain. Bahadur itnay hain jaisay sher, tandurust itnay hain jitna hathi aur aakhein to baz ki tarah teiz hain.

Doosra dost foran bola: agar hum in ko deikhna chahein to ketnay ka ticket lena hoga.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta: Yeh chaaku kyon ubaal rahe ho?

Banta: Yeh chaaku kyon ubaal rahe ho?
Santa: Suicide karne ke liye
Banta: To phir ubalne kui kya zaroorat hai?
Santa: Kahin infection na ho jaaye

by Pak101.com (few years ago!)
a child says to sales girl

A child said 2 sales girl in sweets shop:

Miss will u marry me wen i grow up

Girl smiled & said YES

Child said:can u give ur future husband a free chocolate(",)

by Abdul Sami (few years ago!)
Wife: m not feeling well

Wife: m not feeling well..
Husband: Ohhoo I was thinking
to go for a dinner!!

Wife: I was joking dear..
Husband: Me too,
Chal uth rotti bana shabas.

by Pak101.com (few years ago!)
1 sheikh Haj per gaya

1 sheikh Haj per gaya zor zor se Dua manhne laga.

“Ya ALLAH Mere SARE GUNAH MAAF KERDAY”

Warna Mera 2 LakHH Wapis ker de.

by Mazhar Khan (few years ago!)
GIRL: TUMHARE LIAY SAB KUCH

GIRL: TUMHARE LIAY SAB KUCH CHOR DONGI..,

BOY: MAA BAAP?
GIRL: YES.

BOY: FRIENDS?
GIRL: YES.
BOY: STAR PLUS?
GIRL: MOU SAMBHAL K BAAT KARO.....!!!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook