Dead ends
L () \/ E
Is A Pathway Of Many
Colors N Dead Ends.
But When
The Right Path Is
Chosen,
The Sights Are Amazing. . . ?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 801 views
Similar Jokes
1 Sardar Sheeshay K Saamne Beth Kr Study Krta Tha
Why? Coz Of 3 Reasons:
Dobara Revision Na Krni Pare
Apne Uper Nazar Rahe
& He Likes Combine Study!!!
by Pak101.com (few years ago!)
krish: Doctor ne mujhe kaha tha ki woh do hapte mein mujhe pairo par khada kar dega!
Jack: Accha kya who aisa kar paya?
Krish: Ha uska bill chukane ke liye mujhe apni car jo bechni padi.
by khalid hussain (few years ago!)
Aik Sardar Ko Exam My Koi Swal
Nahe Ata Tha,
Srdar Ny Hr Swal Ky Nechay
||||||||||||
Is Tara Ke Lines Laga De Or Lika
Scratch Kr Ky Answer Par Lein
by Pak101.com (few years ago!)
Amrood khaty waqt agar keera nazar aa jaye to bohat dil kharab hota hai,
magar...
.
.
ziyada jaan uss waqt nikalti hai..
.
jab..
.
.
keera aadha ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik larka apnay dost ko bata raha tha. Meray Abbu mein bari khubyan hain. Bahadur itnay hain jaisay sher, tandurust itnay hain jitna hathi aur aakhein to baz ki tarah teiz hain.
Doosra dost foran bola: agar hum in ko deikhna chahein to ketnay ka ticket lena hoga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta: Yeh chaaku kyon ubaal rahe ho?
Santa: Suicide karne ke liye
Banta: To phir ubalne kui kya zaroorat hai?
Santa: Kahin infection na ho jaaye
by Pak101.com (few years ago!)
A child said 2 sales girl in sweets shop:
Miss will u marry me wen i grow up
Girl smiled & said YES
Child said:can u give ur future husband a free chocolate(",)
by Abdul Sami (few years ago!)
Wife: m not feeling well..
Husband: Ohhoo I was thinking
to go for a dinner!!
Wife: I was joking dear..
Husband: Me too,
Chal uth rotti bana shabas.
by Pak101.com (few years ago!)
1 sheikh Haj per gaya zor zor se Dua manhne laga.
“Ya ALLAH Mere SARE GUNAH MAAF KERDAY”
Warna Mera 2 LakHH Wapis ker de.
by Mazhar Khan (few years ago!)
GIRL: TUMHARE LIAY SAB KUCH CHOR DONGI..,
BOY: MAA BAAP?
GIRL: YES.
BOY: FRIENDS?
GIRL: YES.
BOY: STAR PLUS?
GIRL: MOU SAMBHAL K BAAT KARO.....!!!
by Pak101.com (few years ago!)